برج سی ان در تورنتو و لذت قدم زدن در ارتفاع 356 متری

به گزارش فروشگاه کوچک، آشنایی با برج سی ان در تورنتو

تورنتو بزرگترین شهر کانادا و مرکز اونتاریو یکی از متفاوت شهرهای این کشور است که برای هر سلیقه ای می تواند گزینه مناسبی باشد. در این شهر مسافران می توانند از موزه ها و گالری های مختلف گرفته تا برج معروف CN Tower ، جزیره های شهر و همچنین بسیاری دیگر از جاذبه ها نزدیک بهم که تنها با کمی قدم زدن می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید. ما در این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران قصد داریم تا درباره برج سی ان در تونتو صحبت کنیم و این برج را به طور کلی خدمتتان معرفی نماییم. برج سی ان تورنتو یکی از معروف ترین جاذبه های این شهر به شمار رفته و با تفریحاتی هیجان انگیز، سه رستوران عالی و مرکز خرید، برای هر فردی یک سرگرمی مناسب فراهم می نماید. برای آشنایی بیشتر و کاملتر با برج سی ان در تورنتو با ما در ادامه همراه باشید.

برج سی ان در تورنتو و لذت قدم زدن در ارتفاع 356 متری

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

با توجه به آنچه که در بالا ذکر کردیم، برج سی ان در تونتو معروف ترین نقطه دیدنی این شهر کانادایی محسوب می گردد و از آن به عنوان یک شگفتی معماری منحصر به فرد یاد می گردد. این سازه 553 متری تا قبل از کامل شدن برج خلیفه در سال 2010، بلندترین سازه ایستاده بدون هیچ بست و کمکی در جهان محسوب می شد اما امروزه برج سی ان یکی از مشهورترین جاذبه های شهر تورنتو برای گردشگران خارجی و داخلی محسوب می گردد. این سازه مرتفع در 26 ژوئن سال 2016 جشن 40 سالگی خود را برگزار کرد و جشن آن مملو از بازدیدکنندگان خارجی و داخلی بود.

زمانی که سوار آسانسور تمام شیشه ای برج سی ان در تونتو شدید تا به بالای برج بروید، می توانید از نماهای شگفت انگیز شهر لذت ببرید و در روزهای آفتابی و صاف تا 160 کیلومتری شهر تونتو که شامل طول دریاچه تا آبشار نیگارا و راچستر نیویورک را تماشا کنید. برای صرف غذا می توان یکی از سه رستوران برج را برگزید که رستوران گردان 360 نیز یکی از آن ها خواهد بود. می توانید روی زمین شیشه ای این قسمت راه بروید، بنشینید، دراز بکشیده و یا حتی بپرید! گفتنی است که بدانید این شیشه های نشکن هستند و خیالتان بابت امنیت شیشه هایی که بر روی آن قرار است راه بروید حسابی جمع باشد. یکی از کارهای هیجان انگیز در برج سی ان، آزمودن محدوده اعصابتان با راه رفتن روی لبه با دست آزاد دور قسمت بالایی برج خواهد بود.

بهترین رستوران های برج سی ان در تونتو

  • رستوران 360

یک تجربه عالی و منحصر به فرد برای کسانی که به بازدید از برج سی ان در تونتو می روند، رفتن به رستوران 360 درجه بی نظیری است که در بالای این برج واقع شده است و شما می توانید در حین غذا خوردن تمام این شهر کانادایی را در زیر پای خودتان احساس کنید. رستوران 360 گستره وسیعی از نوشیدنی های عالی را از کانادا و سرتاسر جهان برای مشتریان خود آماده می کند، این رستوران به دلیل کیفیت و استاندارهایی که دارد تا به حال جایزه های زیادی را دریافت نموده است و آماده پذیرایی از گروه ها، مهمانی ها و انجمن های گوناگون بوده و جایی بسیار مناسب برای برگزاری مراسم ها به شمار می رود. گفتنی است که بدانید این قبل از رفتن به صرف شام یا ناهار به این رستوران میز خودتان را رزرو نمایید.

  • هورایزِنز

در طبقه چشم انداز برج سی ان در تورنتو، رستورانی به نام هورایزنز واقع است که برای تمامی سلیقه های خانوادگی مناسب می گردد و غذاهایی که در آن سرو می گردد همگی با کیفیت عالی و درجه هستند که در کنار مناظر جذابی که برایتان پدید می آورد می تواند گزینه بسیار مناسبی برای سرو غذا در این برج مشهور کانادایی باشد.

  • لو کافه

خوب بعد از معرفی بهترین رستوران های برج سی ان در تونتو، نوبت به کافه لو می رسد که در طبقه همکف برج واقع شده است. این کافه طیف وسیعی از غذاهای عالی و خوشمزه را با قیمت های بسیار مناسب به مشتریان خود ارائه می دهد. این غذاخوری جایی ایده آل برای بازدیدکنندگان و افرادی با زمان اندک خواهد بود. منوی روبه روی شما متشکل از انواع پیتزا، سالاد، ساندویچ، قهوه تازه دم نموده، چای های گوناگون و بعضی موارد پخته شده مختلف است که بسیار وسوسه انگیز به نظر می رسند.

تفریحات ممکن در برج سی ان در تونتو

  • اج واک (EdgeWalk)، قدم زدن در ارتفاع 356 متری

پس از این که در سال 2011 برج سی ان در تونتو افتتاح شد، یکی از تفریحات جذاب در آن اج واک بود که از آن به عنوان اولین جاذبه هیجان انگیز در آمریکای شمالی محسوب می گردد. برای کسانی که تابه حال تجربه راه رفتن در ارتفاع 356 متری را نداشته اند قطعا این تفریح می تواند جذابیت بالایی داشته باشد، تصور کنید که در ارتفاع 356 متری تورنتو در حال قدم زدن باشید حتی تصورش هم می تواند برای خیلی ها لذت بخش باشد.

این تفریح هیجان انگیز که به مرتفع ترین پیاده روی دست آزاد در بالای برج سی ان در تورنتو مشهور است از یک لبه 1/5 متری به دور قسمت اصلی برج تشکیل شده است. کسانی که برای بازدید از این بخش از برج می روند، می بایست در گروه های 6 نفره در حالی که در بالای این برج حرکت می کنید، شما با وسایل ایمنی لازم حمایت می گردد و به هیچ وجه نیازی به نگرانی نمی باشد. تورهای تفریحی بر روی این برج همراه با یک راهنمای آموزش دیده همراه است و پیاده روی بر روی آن تقریبا نیم ساعت طول خواهد کشید، البته قسمت های دیگری هم شامل این گردش می گردد که جمعاً 1/5 ساعت زمان خواهند گرفت. در طول پیاده روی شما می توانید به عقب متمایل شوید و چیزی جز هوای آزاد بین خودتان و شهر احساس نکنید. نباید فراموش کنید که همراه خودتان یک دوبین عکاسی داشته باشید و عکسی را به یادگار از زمانی که در حال پیاده روی بر روی مرتفع ترین پیاده راه جهان بگیرید.

  • عکاسی و تماشای شهر تورنتو در ارتفاع 342 متری

کسانی که بودجه لازم برای تفریح بر روی بخش اج واک برج سی ان در تورنتو را ندارند، می توانند از گزینه های دیگری که این برج در اختیارشان قرار می دهد نیز بهره ببرند. عکاسی روی این طبقه شیشه ای با مساحت زیاد و ارتفاع 342 متری از سطح زمین یکی از این امکانات به شمار می رود، علاوه بر آن می توانید بر روی تراس آسمان با فضایی باز، نسیم ملایم و خوشایندی را احساس نموده و از آرامش خود لذت ببرید.

در صورتی که سوار آسانسور شوید و 33 طبقه برج را بالا بروید، می توانید از منظره 360 درجه بدون برج سی ان در تورنتو نهایت لذت را ببرید. در برج سی ان قسمتی به نام محوطه بچه ها وجود دارد که سرگرمی های گوناگونی را به بچه ها 8 سال و پایین تر ارائه می نماید. فضای بزرگی که مختص فروشگاه ها و مراکز خرید طراحی شده، یکی از بهترین تجربه های خرید بی همتای تورنتو را برای شما فراهم می نماید.

حقایق جالبی درباره برج سی ان در تورنتو

  • در سال 1995 برج سی ان در تورنتو توسط مهندسان آمریکایی ساخته شده و از آن به عنوان یکی از عجایب هفتگانه مدرن جهان محسوب شد.
  • ساخت این برج تقریبا 40 ماه طول کشید و هزینه آن معادل با 63 میلیون دلار برآورد شد.
  • رستوران 360 طی 72 دقیقه یک دور کامل می چرخد.
  • وزن برج معادل سی ان در تورنتو حدود 16,844 فیل نر است.
  • سیستم نورپردازی هوشمند LED برج بر اساس موقعیت و فصل تغییر رنگ می دهد.
  • برج سی ان با 553 متر، بلندترین سازه ایستای بدون حمایت در نیمکره غربی است.
منبع: الی گشت
انتشار: 5 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 278

به "برج سی ان در تورنتو و لذت قدم زدن در ارتفاع 356 متری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برج سی ان در تورنتو و لذت قدم زدن در ارتفاع 356 متری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید