برنامه ریزی برای سرمایه گذاری هزار میلیاردتومانی در حوزه گردشگری بوشهر

به گزارش فروشگاه کوچک، رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: شورای شهر با مشارکت شهرداری، برای سرمایه گذاری 500 تا هزار میلیارد تومانی در حوزه گردشگری برنامه ریزی نموده است.

برنامه ریزی برای سرمایه گذاری هزار میلیاردتومانی در حوزه گردشگری بوشهر

به گزارش خبرنگاران از بوشهر، جعفر پورکبگانی رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر در نشست آنالیز طرح های عمران شهری و جهانگردی در بوشهر گفت: شورای شهر با مشارکت شهرداری برای سرمایه گذاری 500 تا هزار میلیارد تومانی در حوزه جهانگردی و جذب جهانگرد برنامه ریزی نموده است که بوستان لیان به عنوان یکی از این ظرفیت ها مورد توجه ویژه واقع شده است.

او اضافه کرد: شهر بوشهر در کنار خلیج فارس قابلیت های قابل توجهی در عرصه جهانگردی دارد که در این زمینه طرح های مهمی تدوین شده و در حال انجام است.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر ادامه داد: بوستان لیان بوشهر از زیرساخت های مناسبی در حوزه سرمایه گذاری برخوردار است که با واگذاری مدیریت این مجموعه به شهرداری، طرح های مهمی در آن اجرا می گردد.

پورکبگانی اضافه کرد: ساخت پلاژ در بوستان لیان مورد توجه است.

به گفته او، سال آینده طرح های مهم عمران شهری، تفریحی، رفاهی و جهانگردی در لایحه بودجه پیش بینی شده است که با مشارکت بخش خصوصی و حمایت شورای شهر و شهرداری بوشهر اجرا می گردد.

بیشتر بخوانید

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 بهمن 1400 بروزرسانی: 14 بهمن 1400 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 2017

به "برنامه ریزی برای سرمایه گذاری هزار میلیاردتومانی در حوزه گردشگری بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ریزی برای سرمایه گذاری هزار میلیاردتومانی در حوزه گردشگری بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید