بهره برداری از 500 واحد مسکونی در مناطق زلزله زده خراسان جنوبی

به گزارش فروشگاه کوچک، خبرنگاران: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت: 500 واحد مسکونی در مناطق زلزله زده خراسان جنوبی به بهره برداری رسیده است.

بهره برداری از 500 واحد مسکونی در مناطق زلزله زده خراسان جنوبی

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران از بیرجند، علی اصغر آسمانی مقدم، عصر امروز در مراسم افتتاح 500 واحد مسکونی منطقه زلزله زده استان اظهار کرد: در زلزله سال گذشته استان نزدیک به 2 هزار واحد مسکونی تخریب شد و بنیاد مسکن بازسازی و احداث واحدهای مسکونی مقاوم را برای تمامی این واحدهای تخریبی در دستور کار خود قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر 500 واحد مسکونی منطقه زلزله زده تکمیل و تحویل زلزله زدگان شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی توضیح داد: 2 هزار پرونده در مناطق زلزله زده تشکیل شده که از این تعداد یک هزار و 135 واحد انعقاد قرارداد داشته اند.

آسمانی مقدم با بیان اینکه نقشه ساخت یک هزار و 36 واحد مسکونی منطقه زلزله زده استان تهیه شده است، اظهار کرد: در حال حاضر 997 واحد پی کنی، 955 واحد قالب بندی و 822 واحد اسکلت بندی شده است.

وی اضافه کرد: همچنین دیوار چینی 741 واحد و نازک کاری 503 واحد مسکونی انجام و 687 واحد به مرحله سقف کاری رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه به هر یک از واحد های تخریب شده در زلزله سال گذشته استان مبلغ 12 میلیون و 500 هزار تومان تسهیلات قرض الحسنه تعلق گرفته است، بیان نمود: همچنین مبلغ 20 میلیون ریال نیز یاری بلاعوض به این واحدها داده شده است.

آسمانی مقدم بیان نمود: همچنین مبلغ 12 میلیون تومان آورده مردم برای احداث منازل بوده است.

وی توضیح داد: 67 میلیون تومان برای اجرای طرح هادی روستای شاج سرمایه گذاری شده است که این میزان صرف یک هزار و 140 متر کانیوو سنگی و 996 متر مربع نیز جدول کشی شده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 961

به "بهره برداری از 500 واحد مسکونی در مناطق زلزله زده خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از 500 واحد مسکونی در مناطق زلزله زده خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید