نتیجه شگفت انگیز جراحی 7.5 میلیارد تومانی ماشین مستربین!، عکس

به گزارش فروشگاه کوچک، مینی برای چندین دهه قبل از اینکه به وسیله گروه بی ام و در سال 2000 خریداری گردد، برای رانندگان بریتانیایی یک وسیله نقلیه شخصی و ارزان بود. این خودرو در طول بحران سوخت جان گرفت و خرید آن ساده و ارزان بود. این خودرو به لطف طراحی هوشمندانه الک ایسیگونیس، به معروفیت رسید.

نتیجه شگفت انگیز جراحی 7.5 میلیارد تومانی ماشین مستربین!، عکس

امیرمسعود عابدین: اکنون شرکت های متخصصی وجود دارند که تمام کوشش خود را می نمایند تا با قیمت بسیار زیاد(بسیار بیشتر از نسخه اصلی)، این مدل کلاسیک دو در بریتانیایی را به چیزی بسیار شیک تر و لوکس تر تبدیل نمایند.

فردی به نام دیوید براون، کسب وکاری در زمینه بازسازی خودروهای مینی نامی برای خود دست و پا کرد. دیوید براون با تغییراتی مانند استفاده از مواد چرمی در کابین، امکاناتی مدرن مانند شیشه های برقی، اندروید اتو و اپل کارپلی و...، خودروهای کلاسیک را تبدیل به خودرویی مدرن می نماید.

در حال حاضر، این شرکت مستقر در سیلورستون اعلام نموده که یک خودروی تازه را در کارنامه خود دارد که همچنان بر اساس مینی کلاسیک است، اما با یک پیشرانه تمام الکتریکی بازسازی شده است.

این خودروی شهری با نام Mini eMastered، به وسیله یک موتور الکتریکی زونیک 70، با قدرت 72 کیلوواتی (96 اسب بخار) به حرکت در می آید و انرژی را از یک بسته باتری 18.8 کیلووات ساعتی می گیرد. این مینی برقی تا 110 مایل را با شارژ کامل و از 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت را در 8.5 ثانیه طی می نماید.

  • چهره متفاوت باکیفیت ترین شاسی بلند آلمانی بازار ایران/ عکس

  • شاسی بلند متفاوت جیلی با فناوری گوگل چینی/ عکس

دیوید براون اتوموتیو می گوید که اولین مدل الکتریکی آن، تنها 1411 پوند (650 کیلوگرم) وزن داشته که همان وزن خودروی اصلی بنزینی است.

قیمت تقریباً 154500 دلاری (حدود 7 میلیارد و 500 میلیون تومان)، بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و تمام هزینه ها و عوارض دیگر، Mini eMastered را تبدیل به یک خودروی گران می نماید.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 31 شهریور 1402 بروزرسانی: 31 شهریور 1402 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 2366

به "نتیجه شگفت انگیز جراحی 7.5 میلیارد تومانی ماشین مستربین!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتیجه شگفت انگیز جراحی 7.5 میلیارد تومانی ماشین مستربین!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید