بهترین هتل های 3 ستاره استانبول از نگاه گردشگران را بشناسید

به گزارش فروشگاه کوچک، استانبول، بزرگترین شهر ترکیه و یکی از توریستی ترین شهرهای جهان بوده که در سواحل زیبای دریای مرمره واقع شده است. این شهر در دو قاره اروپا و آسیا قرار گرفته و از لحاظ تعداد گردشگر عنوان سومین شهر توریستی جهان را به خود اختصاص داده است. از آنجایی که بسیاری از گردشگران ایرانی، شهر زیبا و تاریخی استانبول را برای سفرهای خارجی خود انتخاب می نمایند، سعی می کنیم تا در پست های مختلف اطلاعات بیشتری در خصوص این شهر در اختیار هموطنان عزیزمان قرار داده و به معرفی جاذبه های دیدنی، مراکز خرید، هتل ها، رستوران ها بپردازیم. در این بخش نیز تصمیم داریم تعدادی از بهترین هتل های 3 ستاره استانبول را به شما معرفی کنیم. پس اگر قصد سفر به شهر استانبول را دارید و دوست دارید تا سفر ارزانی را تجربه نمایید، ادامه مطلب معروف ترین هتل های 3 ستاره استانبول را دنبال کنید.

بهترین هتل های 3 ستاره استانبول از نگاه گردشگران را بشناسید

از سفر با تور استانبول لذت ببرید.

هتل آدا استانبول (Ada Hotel Istanbul)

هتل آدا استانبول یکی از معروف ترین هتل های 3 ستاره استانبول بوده که مهمترین ویژگی آن موقعیت مکانی مناسب و نزدیکی به جاذبه های گردشگری و توریستی این شهر است. هتل آدا استانبول 15 اتاق دارد که همه آن ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون، ماهواره و حمام اختصاصی هستند. تراس، صبحانه رایگان، وای فای رایگان، اتاق خانواده، پارکینگ، صرافی، اجاره خودرو، ترانسفر فرودگاه از جمله امکانات رفاهی است که این هتل برای مسافران خود در نظر گرفته است. اگر قصد اقامت در هتل آدا استانبول را دارید باید به سلطان احمد (Sultanahmet) در استانبول مراجعه نمایید. هزینه کرایه اتاق های این هتل به ازای هرشب چیزی حدود 200.000 تومان بوده و ورود حیوانات خانگی به آن ممنوع است.

هتل اربوی سیرکچی (Erboy Hotel - Sirkeci Group)

یکی از بهترین هتل های 3 ستاره استانبول، هتل اربوی سیرکچی هست. اگر از علاقمندان به تاریخ هستید و دوست دارید تا از بناهای تاریخی استانبول و موزه های این شهر بازدید نمایید، هتل اربوی بهترین انتخاب برای شماست، زیرا در منطقه فاتیح واقع شده و به بسیاری از جاذبه های توریستی نزدیک است. هتل اربوی 108 اتاق دارد که همه آن ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، ماهواره و حمام اختصاصی هستند. اتاق های این هتل بسیار تمیز و مرتب بوده و کارکنان نیز رفتار خوب و محبت آمیز ای با میهمانان دارند. پذیرش 24 ساعته، رستوران، اتاق خانواده، وای فای رایگان، سالن اجتماعات، پارکینگ، خدمات پرستاری کودک، صرافی، فروشگاه سوغاتی، ترانسفر فرودگاه از دیگر امکاناتی است که این هتل برای رفاه حال میهمانان خود فراهم نموده است. علاوه بر این، رستورانی با نام رستوران پاشازاده در این هتل وجود دارد که می توانید وعده های غذایی خود را در آن نوش جان کنید. این رستوران انواع غذاهای سنتی را با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن برای شما آماده می نماید. اگر قصد اقامت در هتل اربوی سیرکچی را دارید باید به فاتیح (Fatih) در استانبول مراجعه نمایید. هزینه کرایه اتاق های این هتل نیز با توجه امکاناتی که در اختیار مسافرانش قرار می دهد، بسیار مناسب بوده و به ازای هرشب چیزی حدود 196.000 تومان است.

هتل گلد استانبول (Gold Istanbul)

یکی دیگر از بهترین هتل های 3 ستاره استانبول، هتل گلد نام دارد. این هتل نیز در منطقه خوبی واقع شده و به بسیاری از جاذبه های دیدنی شهر نزدیک است. هتل گلد دارای 114 اتاق بوده که همه آن ها به سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی، تلویزیون صفحه تخت، کانال های ماهواره ای، حمام اختصاصی و لوازم آرایشی و بهداشتی مجهز هست. از دیگر امکانات هتل نیز می توان به رستوران، وای فای رایگان، فروشگاه، خشکشویی، امکانات ویژه معلولین، پذیرش 24 ساعته، پارکینگ و ترانسفر فرودگاه اشاره نمود. هزینه کرایه اتاق های این هتل به ازای هرشب چیزی حدود 187.000 تومان بوده و ورود حیوانات خانگی به آن ممنوع است.

هتل بویوک کبان (Hotel Buyuk Keban)

یکی دیگر از معروف ترین هتل های 3 ستاره استانبول، هتل بیوک کبان است که در منطقه باستانی این شهر واقع شده است. این هتل دارای 131 اتاق بوده که همه آن ها به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی مجهز هستند. از دیگر امکانات هتل نیز می توان به رستوران، وای فای رایگان، صبحانه در لابی، سونا، اسپا، ماساژ، جکوزی، سالن ورزشی، آرایشگاه، خشکشویی، خدمات پرستاری کودک، پذیرش 24 ساعته و ترانسفر فرودگاه اشاره نمود. اگر قصد اقامت در هتل بویوک کبان را دارید باید به آدرس لاللی، خیابان گنجتورگ (Gencturk Cad. No: 39 , Laleli) شهر استانبول مراجعه نمایید. هزینه کرایه اتاق های این هتل به ازای هرشب چیزی حدود 170.000 تومان بوده و ورود حیوانات خانگی به آن ممنوع است.

هتل کرنر لاللی (Corner Hotel Laleli)

هتل کرنر لاللی به دلیل موقعیت مکانی فوق العاده و نزدیکی به بسیاری از جاذبه های توریستی، به عنوان یکی از بهترین هتل های 3 ستاره استانبول شناخته شده و مورد توجه گردشگران این شهر قرار گرفته است. هتل کرنر لاللی دارای 35 اتاق بوده که همه آن ها به سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون صفحه تخت، ماهواره و حمام اختصاصی مجهز هستند. از دیگر امکانات هتل نیز می توان به وای فای رایگان، تراس آفتاب، صبحانه در اتاق، رستوران، پارکینگ، کرایه ماشین، صرافی، خشکشویی، اتاق عایق صدا، پذیرش 24 ساعته و ترانسفر فرودگاه اشاره نمود. پرسنل این هتل مجرب و آموزش دیده بوده و با میهمانان بسیار خوش برخورد و مهربان هستند. ضمن اینکه با زبان فارسی نیز آشنایی دارند. هزینه کرایه اتاق های هتل لاللی با توجه امکاناتی که در اختیار مسافرانش قرار می دهد، بسیار مناسب بوده و به ازای هر شب چیزی حدود 157000 تومان بوده و توجه داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به این هتل که یکی از معروف ترین هتل های 3 ستاره استانبول بوده، ممنوع است.

هتل بای مورات کراون (By Murat Crown Hotel Taksim)

یکی دیگر از بهترین هتل های 3 ستاره استانبول، بای مورات کراون بوده که موقیت مکانی فوق العاده ای در استانبول دارد. این هتل در فاصله کمی از خیابان استقلال واقع شده است، از این رو دسترسی خوبی به میدان تقسیم و مرکز شهر داشته و به فروشگاه ها، رستوران ها و مراکز تفریحی و تجاری خیابان استقلال نزدیک است. علاوه بر این، نزدیک بودن این هتل به ایستگاه مترو این فرصت را برای گردشگران ایجاد می نماید تا به راحتی به مناطق دیگر شهر نیز دسترسی داشته و بتوانند از جاذبه های بیشتری بازدید نمایند. هتل بای مورات کراون دارای 36 اتاق بوده که همه آن ها به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی و سشوار مجهز هستند. از دیگر امکانات هتل نیز می توان به رستوران، وای فای رایگان، صبحانه در لابی، پارکینگ، اتاق عایق صدا، اتاق خانواده، خشکشویی، پذیرش 24 ساعته و ترانسفر فرودگاه اشاره نمود. کارکنان هتل نیز مجرب و حرفه ای بوده و علاوه بر زبان ترکی به زبان های فارسی، انگلیسی و آلمانی صحبت می نمایند. هزینه کرایه اتاق های این هتل به ازای هرشب چیزی حدود 138.000 تومان بوده و ورود حیوانات خانگی به آن نیز ممنوع است.

هتل آلاهان استانبول (Alahan Hotel)

از دیگر هتل های ارزان و 3 ستاره استانبول می توان به آلاهان استانبول اشاره نمود. این هتل دارای موقعیت مکانی مناسبی بوده و به بسیاری از جاذبه های دیدنی این شهر نزدیک هست. علاوه بر این، هتل آلاهان 300 متر با ایستگاه تراموا و 500 متر با ایستگاه مترو فاصله دارد. از این رو به راحتی می توان با استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی به دیگر مناطق شهر نیز دسترسی داشت. هتل آلاهان دارای 64 اتاق بوده که همه آن ها به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی مجهز هستند. وای فای رایگان، صبحانه در اتاق، پارکینگ، آرایشگاه، خشکشویی، فروشگاه هدیه، پذیرش 24 ساعته و ترانسفر فرودگاه امکانات دیگری هستند که این هتل برای رفاه حال مسافران و میهمانان خود در نظر گرفته است. در رستوران هتل علاوه بر انواع غذاهای محلی و مدیترانه ای، منوی ویژه غذاهای رژیمی نیز دیده می گردد. اگر قصد اقامت در هتل آلاهان استانبول را دارید باید به منطقه آکسارای (Aksaray) این شهر مراجعه نمایید. هزینه کرایه اتاق های این هتل به ازای هرشب چیزی حدود 100.000 تومان بوده و ورود حیوانات خانگی به آن نیز ممنوع است.

هتل امینه سلطان (Emine Sultan Hotel)

هتل امینه سلطان یکی از معروف ترین هتل های 3 ستاره استانبول بوده که به دلیل قیمت مناسب و موقعیت مکانی فوق العاده ای که دارد، مورد توجه بسیاری از گردشگران این شهر قرار گرفته است. هتل امینه سلطان یک ساختمان چوبی با معماری سنتی بوده که دارای 14 اتاق هست. اتاق های این هتل به صورت مدرن طراحی شده و به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، دی وی دی پلیر مجهز هستند. از دیگر امکانات هتل نیز می توان به وای فای رایگان، اتاق خانواده، سوییت ماه عسل، خشکشویی، تراس، پارکینگ و ترانسفر فرودگاه اشاره نمود. کارکنان هتل مجرب و بسیار خوش اخلاق بوده و پذیرش هتل نیز به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به مسافران هست. صبحانه هتل به صورت بوفه بوده و شما می توانید وعده های غذایی خود را در رستوران هتل یا رستوران های مختلفی که در اطراف هتل وجود دارد، نوش جان کنید. اگر قصد اقامت در هتل امینه سلطان را دارید باید به سلطان احمد (Sultanahmet) در استانبول مراجعه نمایید. هزینه کرایه اتاق های این هتل به ازای هرشب چیزی حدود 96000 تومان بوده و ورود حیوانات خانگی به آن نیز آزاد است.

هتل تاشکناک (Hotel Tashkonak Istanbul)

هتل تاشکناک یکی از هتل های سه ستاره و ارزان قیمت استانبول بوده که از موقعیت مکانی مناسبی در این شهر برخوردار است. هتل تاشکناک دارای 33 اتاق بوده که طراحی آن ها به سبک عثمانی اجرا شده است. همه اتاق ها به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی مجهز هستند. از دیگر امکانات هتل نیز می توان به وای فای رایگان، صبحانه در اتاق، پارکینگ، کرایه ماشین، خشکشویی، صبحانه در اتاق، پذیرش 24 ساعته و ترانسفر فرودگاه اشاره نمود. علاوه بر این، هتل تاشکناک یک باغ زیبا نیز دارد که میهمانان می توانند صبحانه یا عصرانه خود را در فضای باز آن نوش جان نمایند. تراس هتل بر روی پشت بام قرار گرفته و چشم انداز زیبایی از تنگه بسفروس (Bosphorus) را به نمایش گذاشته است. اگر قصد اقامت در هتل امینه سلطان را دارید، باید به سلطان احمد (Sultanahmet) در استانبول مراجعه نمایید. هزینه کرایه اتاق های این هتل به ازای هرشب چیزی حدود 87.000تومان بوده و ورود حیوانات خانگی به آن نیز ممنوع است.

هتل تقسیم تاون (Taximtown)

آخرین هتلی که در این بخش به شما معرفی می کنیم، تقسیم تاون نام دارد. هتل تقسیم تاون دارای 36 اتاق است که همه آن ها به سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی سرمایشی، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، کتری الکتریکی و حمام اختصاصی مجهز هستند. از دیگر امکانات هتل نیز می توان به وای فای رایگان، سونا، اتاق خانواده، سالن ورزشی، خشکشویی، رستوران، کرایه ماشین، پذیرش 24 ساعته و ترانسفر فرودگاه اشاره نمود. علاوه بر این ها، این هتل دارای یک اتاق کار نیز بوده که مجهز به کامپیوتر، اینترنت و دستگاه کپی است. میهمانان می توانند از این اتاق برای انجام کارهای لازم و ضروری خود استفاده نمایند. یک کافه با نام تی تی در این هتل دیده می گردد که انواع غذاهای بین المللی و محلی را برای میهمانان خود سرو می نماید. شما می توانید برای وعده های غذایی ناهار و شام به این کافه مراجعه نموده و خوشمزه ترین غذاها را نوش جان کنید. دقت داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به هتل تقسیم تاون ممنوع است.

منبع: همگردی
انتشار: 20 دی 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 645

به "بهترین هتل های 3 ستاره استانبول از نگاه گردشگران را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هتل های 3 ستاره استانبول از نگاه گردشگران را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید