تخریب ساختمان قدیمی در خیابان 15 خرداد

به گزارش فروشگاه کوچک، ملکی درباره جزئیات حادثه تخریب یک ساختمان قدیمی در خیابان 15 خرداد توضیحاتی داد.

تخریب ساختمان قدیمی در خیابان 15 خرداد

جهت دریافت خدمات پتینه کاری سقف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از خبرنگاران، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی خبرنگاران، اظهار کرد: در ساعت 12:53 ظهر امروز (یکشنبه نهم آذر ماه) حادثه تخریب بخشی از یک ساختمان قدیمی در خیابان 15 خرداد، خیابان امامزاده یحیی، کوچه شیرازی به سامانه 125 سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد و سریعا دو ایستگاه با امکانات کامل به محل اعزام شدند.

وی اضافه نمود: محل حادثه یک منزل قدیمی دو طبقه بود که تقریبا به حالت متروکه درآمده بود و یکی از اتاق ها در طبقه دوم که به وسعت 20 متر بود، تخریب شده بود.

ملکی توضیح داد: در ابتدا اعلام کردند، کسانی در زیر آوار محبوس هستند که آتش نشانان، بلافاصله آماده جستجو و آواربرداری شدند و عوامل شهرداری منطقه 12 هم در آنجا حضور داشتند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اعلام کرد: آتش نشانان توانستند فردی حدودا 35 ساله را که کاملا در زیر آوار محبوس شده بود، زنده از زیر آوار خارج نمایند و این فرد تحویل عوامل اورژانس داده شد تا به مراکز درمانی منتقل گردد.

وی توضیح داد:کماکان نیرو ها در محل مستقر و در حال جستجو هستند که اگر کسی از زیر آوار پیدا گردد، اعلام خواهیم کرد.

ملکی ادامه داد: در سال های قبل هم در فصول پر بارش شاهد موارد این چنینی بودیم، لذا همواره تخریب ساختمان به این دلیل نیست که در مجاورت آن گودبرداری وجود داشته باشد.

ملکی اضافه نمود: در مواردی در ساختمان هایی که خیلی قدیمی هستند و مقاومت خود را از دست داده اند در فصل های پر بارش، آب باران به داخل دیوار و سقف هایی که غالبا خشتی و گلی هستند، نفوذ می نماید و باعث تخریب می گردد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: مسأله دیگر این است که کسانی که منزل خود را به حالت متروکه به هر دلیلی رها نموده اند بدانند که مسؤلیت اتفاقاتی که در آنجا رخ می دهد با مالک است. حتما باید نسبت به محسور کردن ساختمان و مقاوم سازی و معین تکلیف آن با مجوز شهرداری اقدام نمایند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 7 دی 1399 بروزرسانی: 7 دی 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1424

به "تخریب ساختمان قدیمی در خیابان 15 خرداد" امتیاز دهید

1 کاربر به "تخریب ساختمان قدیمی در خیابان 15 خرداد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخریب ساختمان قدیمی در خیابان 15 خرداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید