تلاش، انگیزه و امید دختران والیبالیست پیکان برای حضور در جام باشگاه های آسیا

به گزارش فروشگاه کوچک، دختران والیبالیست پیکان با نشاط و امیدوار آخرین تمرین های خود را برای حضور در جام باشگاه های آسیا دنبال می کنند.

تلاش، انگیزه و امید دختران والیبالیست پیکان برای حضور در جام باشگاه های آسیا

به گزارش خبرنگاران، تیم والیبال بانوان پیکان کننده ایران در جام باشگاه های آسیا، تمرین های آماده سازی خود را از هیجدهم خرداد ماه زیر نظر میترا شعبانیان آغاز کرده است و تا شنبه 16تیر ادامه دارد.

بازیکنان و کادر فنی تیم پیکان این روزها تمرین های خود را در دو نوبت صبح و عصر در سالن شماره یک باشگاه فرهنگی ورزشی ایران خودرو دنبال می کنند.

در برنامه روز پنج شنبه 14 تیرماه بازیکنان این تیم ابتدا از ساعت 9:30 صبح تا 11 در سالن بدنسای مجموعه پس از گرم کردن، برای حفظ قدرت و توان انفجاری کار با وزنه را آغاز کردند.

پس از تمرین های بدنسازی دختران سفید و آبی پوش تیم پیکان به تدریج و با روحیه وارد سالن اصلی والیبال شدند و در گروه های دو و سه نفره مشغول گرم کردن خود شدند. در این مدت کادر فنی تیم اطراف زمین در مورد حریفان خود صحبت می کردند، از سرعت تیم قزاقستان و بررسی بازی هایشان می گفتند و نقاط قوت و ضعفشان را بررسی می کردند. سپس بازیکنان هم اطراف کادر فنی و مدیر تیم جمع و درباره مقدمات سفر مشغول به صحبت کردن شدند.

12 بازیکن همراه با کادر فنی و سرپرست تیم در سالن خالی از تماشاگر حدود یک ربع در دو گروه شش نفره با توپ کار کردند و پس از آن تمرین های سرویس، توپگیری و دریافت را دنبال کردند.

بازیکنان به نوبت پس از زدن ضربه سرویس باید اسپک های سرعتی و قدرتی مربیان را دریافت می کردند، گاهی برای توپگیری می دویدند و گاهی هم شیرجه می زدند. در سمت دیگر زمین سه بازیکن که به نوبت جابه جا می شدند سرویس ها را دریافت می کردند و آن را به پاسور می رساندند. تمرکز، سرعت و قدرت باعث جنب و جوش زیادی در سالن شده بود گاهی سرمربی به بازیکنان در زدن سرویس یا دریافت آن تذکر می داد که بهتر کار کنند. حتی درد دست های بعضی از بازیکنان به خاطر ضربات قدرتی مربی هم مانع از توقف تمرین نمی شد.

همه افراد حاضر در سالن مشغول فعالیت بودند حتی دختر کوچک یکی از مربیان که با تلاش زیادی توپ ها را جمع می کرد و به مربی ها تحویل می داد تنها کسی که نشسته تمرین را پیگیری می کرد بررسیور تیم بود که در قسمتی از زمین و روی جعبه بطری های آب معدنی نشسته بود و با دقت تمرین های بازیکنان را بررسی و بعد از هر ضربه وحرکت اعداد و حروفی را به سرعت در لپ تاپ خود تایپ می کرد و گاهی اوقات هم بازیکنان را مخاطب قرار می داد و نکاتی را به آنها تذکر می داد اما در بیشتر مواقع ساکت بود و آنقدر دقیق بازیکنان را زیر نظر داشت که گویی هیچ چیز از چشم هایش پنهان نمی ماند.

ساعت دوازده تمرین سرعت کمتری گرفت تا اینکه بازیکنان مشغول سرد کردن شدند، تا بعد از استراحتی چند ساعته ادامه تمرین هایشان را در نوبت بعد از ظهر دنبال کنند. هیچ نشانی از خستگی در آنها دیده نمی شد چرا که همه با انگیزه به دنبال کسب نتیجه ای شایسته در جام باشگاه های آسیا بودند، آنها عنوان کننده ایران را یدک می کشیدند و با اینکه می دانستند حریفان سرسختی چون تیم های چابک آسیای شرقی را پیش رو دارند اما از هیچ تلاشی برای اعتبار بخشیدن به عنوان خود کوتاهی نمی کردند.

آخرین تمرین آماده سازی تیم والیبال بانوان پیکان روز شنبه شانزدهم تیرماه برگزار می شود و صبح روز یکشنبه 17 تیر راهی قزاقستان محل برگزاری رقابت های جام باشگاه های آسیا می شوند و در روز نخست برابر تیم میزبان به میدان می رود.

کننده ایران در گروه b این رقابت ها با کنندگانی از قزاقستان و چین تایپه هم گروه است. در گروه A کنندگانی از تایلند، چین و ژاپن و در گروه C ویتنام، اندونزی و سریلانکا با هم به رقابت می پردازند. در دور قبل این رقابت ها بانک سرمایه به عنوان کننده ایران در جایگاه ششم قرار گرفت.

برنامه تیم والیبال بانوان پیکان در مرحله گروهی جام باشگاه های آسیا به شرح زیر است:

ایران- قزاقستان، 20 تیرماه، ساعت 20 به وقت ایران

ایران- چین تایپه، 21 تیرماه، ساعت 18:30 به وقت ایران

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 691

به "تلاش، انگیزه و امید دختران والیبالیست پیکان برای حضور در جام باشگاه های آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلاش، انگیزه و امید دختران والیبالیست پیکان برای حضور در جام باشگاه های آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید