تنها 2 روستای همدان تحت پوشش شبکه فاضلاب واقع شده است

به گزارش فروشگاه کوچک، خبرنگاران/همدان معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه تنها دو روستای استان همدان تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار دارند، گفت: مطالعات اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب 47 روستای استان به اتمام رسیده است.

تنها 2 روستای همدان تحت پوشش شبکه فاضلاب واقع شده است

فرهاد بختیاری فر در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به پوشش هشت دهم درصدی فاضلاب در روستاهای استان همدان، اظهار کرد: اجرای شبکه فاضلاب 18 روستای استان همدان در حال مطالعه است.

وی درباره ایجاد شبکه فاضلاب در روستاهایی که به شهرها به ویژه همدان الحاق شدند، شرح داد: در حال حاضر اجرای شبکه فاضلاب در 14 روستایی که به شهرها الحاق شدند، در دست مطالعه است به طوریکه چهار روستای محور امامزاده محسن، روستای انصارالامام، سنگستان و روستاهای محور سد اکباتان در حال مطالعه است.

بختیاری فر با اشاره به اینکه شبکه فاضلاب روستای چشین در حال انجامست، گفت: مطالعات فاز یک طرح فاضلاب روستای انصارالامام به اتمام رسیده و فاز دوم در حال انجام است.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب وفاضلاب استان همدان درباره نبود شبکه فاضلاب در روستای خاکو و ورود فاضلاب به رودخانه این روستا، اظهار کرد: در صورت تخصیص اعتبار و انجام مطالعات مورد نیاز اجرای شبکه فاضلاب این روستا وارد فاز اجرایی می شود.

وی درباره اینکه درخواست ایجاد شبکه فاضلاب در روستای امزاجرد داده شده و هنوز اقدامی صورت نگرفته است، تأکید کرد: تا به امروز درخواستی به شرکت آب و فاضلاب استان ارائه نشده است اما در صورت تخصیص اعتبار و انجام مطالعات مورد نیاز وارد فاز اجرایی می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 آبان 1399 بروزرسانی: 7 آبان 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1295

به "تنها 2 روستای همدان تحت پوشش شبکه فاضلاب واقع شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنها 2 روستای همدان تحت پوشش شبکه فاضلاب واقع شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید