تور کیش و جاذبه های دیدنی آن

به گزارش فروشگاه کوچک، جزیره کیش، یکی از جاهای دیدنی و مجذوب کننده استان هرمزگان محسوب می شود که به عنوان نگین جزیره های خلیج فارس بین گردشگران شناخته شده است.

تور کیش و جاذبه های دیدنی آن

جالبه که بدانید سالانه به طور میانه بیش از یک میلیون و هفتصد هزار جهانگرد از طریق تور تفریحی سیاحتی کیش یا به صورت شخصی از این جزیره زیبا بازدید می کنند. سفر به این جزیره دوست داشتنی آن قدر محبوبیت دارد که در طول سال تور کیش از مشهد و همین طور تور کیش از اصفهان نیز برگزار می شود.

مشخصات جغرافیایی کیش

جزیره کیش با مساحت حدود 92 کیلومتر مربع با شکلی تقریبا شبیه به بیضی، از شمال به سرزمین ایران، از شرق به تنگه هرمز، از جنوب به کشور امارات متحده عربی و از غرب به کشورهای بحرین و عربستان دسترسی دارد.

فاصله جزیره کیش از راه دریا تا بندر خارک 18 کیلومتر، تا جزیره هندورابی 27 کیلومتر، تا جزیره فارور 57 کیلومتر، تا جزیره سیری 87 کیلومتر، تا جزیره ابوموسی 178 کیلومتر، تا جزیره قشم 225 کیلومتر است. شما می توانید به سادگی تور مدنظر خود را از سایت شیپور انتخاب کرده و خاطراتی خوش برای سفر خود بسازید.

آب وهوای جزیره کیش اکثرا گرم و مرطوب بوده و میانگین دمای سالانه آن 6/26 درجه سانتی گراد است. البته اگر به دلیل قیمت پایین تر، قصد سفر با تور را در ماه های سرد سال به ویژه در فصل زمستان داشته باشید، بارندگی های پراکنده یا به صورت رگبار را تجربه خواهید کرد.

جزیره کیش چه جاذبه های دیدنی دارد؟

اگر به این فکر هستید که یک سفر خارق العاده و به یادماندنی را با تور کیش با مجموعه شیپور تجربه کنید، بهتر است در رابطه با جاهای دیدنی این جزیره زیبا اطلاعاتی مختصر داشته باشید تا بیشتر لذت ببرید.

شهر باستانی حریره

جهانگردانی که به مکانهای باستانی و تاریخی علاقه مند هستند، بازدید از شهر باستانی حریره یک انتخاب مناسب در تور جزیره کیش است. از آثار به جای مانده در این شهر پیدا است که این مکان در گذشته های دور منطقه ای پررونق بوده که قدمت آن به قرن هشتم می رسد. شهر باستانی حریره در قسمت شمالی جزیره کیش خودنمایی می کند و نشانه هایی از معماری دوران قدیم را در خود به جای گذاشته است.

شهر زیرزمینی کاریز

شهر کاریز دارای مساحتی بیش از 10 هزار متر مربع است که دارای قنات با آب شیرین است. سقف 8 متری کاریز پوشیده از صدف، سنگواره و مرجان دریایی است که قدمتی بین 270 تا 570 میلیون سال دارد. اگر بخواهید لحظات زیبا را در این مکان تجربه کنید یا برای عزیزانتان سوغاتی ببرید، عرضه کنندگان تور کیش سایت شیپور به شما غرفه های صنایع دستی ایران و جهان، رستوران سنتی و تازه و موزه ها را پیشنهاد می دهند و امکان استفاده از سالن آمفی تئائر، سالن کنفرانس و گالریهای هنری در این شهر زیرزمینی را فراهم می کنند.

کشتی یونانی

اگر انتخاب شما یک تور تفریحی سیاحتی کیش باشد کشتی یونانی اولین انتخاب برای بازدید در این جزیره زیباست. این کشتی در سال 1996 در جنوب غربی جزیره کیش لنگر انداخته و ماندگار شده است. کشتی یونانی از طریق کشور بریتانیا ساخته شده که متاسفانه یا شاید هم خوشبختانه پس از تلاش بسیار اما بدون نتیجه در آب های خلیج فارس و نزدیکی سواحل جزیره کیش پابرجا مانده است و به عنوان یکی از جاذبه های توریستی محسوب می شود.

اسکله چوبی و تفریحی کیش

در ساحل جزیره کیش اسکله ای از جنس چوب ساخته شده که شما با رفتن به این مکان به سمت آبهای نیلگون خلیج فارس دسترسی پیدا خواهید کرد. این محوطه تفریحی دارای امکانات ویژه از جمله قایق ماهیگیری، جت اسکی، قایق های پارویی بوده که از طریق متخصصان زبده ایرانی، به طول 437 متر ساخته شده است. اسکله چوبی معمولاً از جمله برنامه های اصلی تور کیش است که می توانید لحظات خوشی را در آن سپری کنید.

بوستان آهوان

اگر به طبیعت و حیوانات علاقه مند باشید بوستان آهوان یک مقصد بسیار زیبا در جزیره کیش محسوب می شود که در پیشنهاد ها تور جزیره کیش در سایت شیپور به شما ارائه می شود. در این بوستان، گونه های مختلفی از حیوانات از جمله آهو، شیر، روباه، شغال، میمون، گوزن و انواع پرندگان نگه داری می شوند که بغیر از آهوان سایر آن ها به صورت آزادانه در این پارک زندگی می کنند.

راستا دوچرخه سواری

جهانگردانی که از دوچرخه سواری و ورزش کردن در فضای آزاد لذت می برند، می توانند راستا 75 کیلومتری را تجربه کنند که هیچ نوع ماشینی در آن تردد نخواهد کرد. از طرفی چشم انداز آب های نیلگون خلیج فارس، زیبای این راستا را دوچندان کرده است.

از دیگر مراکزی که بازدید از آن ها مجذوب کننده خواهد بود می توان به ساحل مرجانی کیش، پارک ساحلی میرمهنا، تور سافاری کیش، جزیره هندورابی، آب انبار دوقلو، خانه مردم شناسی بویمان کیش، باغ پرندگان و پارک دلفین ها، روستای باغو کیش، درخت سبز، گذر هنرمندان کیش و... که لحظات خوش و پر از خاطره را برایتان به یادگار می گذارد.

منبع : خریدوفروش تور مسافرتی کیش شرکت شیپور

منبع: کجارو / sheypoor.com
انتشار: 16 اسفند 1400 بروزرسانی: 16 اسفند 1400 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 2052

به "تور کیش و جاذبه های دیدنی آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کیش و جاذبه های دیدنی آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید