تیم عمان از شرکت در مسابقات والیبال ساحلی تور جهانی بندرترکمن انصراف داد

به گزارش فروشگاه کوچک، مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: 2 تیم نماینده کشور عمان در مسابقات والیبال ساحلی تور جهانی بندرترکمن از حضور در این مسابقات انصراف دادند.

تیم عمان از شرکت در مسابقات والیبال ساحلی تور جهانی بندرترکمن انصراف داد

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

بهمن طیبی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در گرگان با اشاره به ورود تیم های شرکت کننده در مسابقات والیبال ساحلی تور جهانی گفت: 2 تیم نماینده کشور عمان در مسابقات والیبال ساحلی تور جهانی بندرترکمن از حضور در این مسابقات انصراف دادند.

وی اضافه کرد: با انصراف 3 تیم کشور قزاقستان و 2 تیم کشور عمان این رقابت ها با شرکت 13 تیم از کشورهای جمهوری چک، ساحل عاج، قزاقستان، تایلند و ایران برگزار می گردد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان توضیح داد: مراسم قرعه کشی مسابقات امشب با حضور نمایندگان تیم ها برگزار و این رقابت ها از فردا به مدت 3 روز در بندرترکمن برگزار می گردد.

وی گفت: با توجه به این شرایط در این دوره از مسابقات جمهوری چک با یک تیم، ساحل عاج با یک تیم، قزاقستان با یک تیم، تایلند با 2 تیم و ایران با 8 تیم شرکت نموده اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان ابراز کرد: با توجه به اینکه همه تیم ها در جدول اصلی قرار گرفتند و جدول مقدماتی مسابقات را نخواهیم داشت، مسابقات محبت آمیز ای را برنامه ریزی کردیم که ضمن آماده شدن تیم های شرکت کننده تمرین مناسبی برای عوامل اجرایی و فنی مسابقات نیز خواهد بود.

ز

منبع: تسنیم
انتشار: 18 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 577

به "تیم عمان از شرکت در مسابقات والیبال ساحلی تور جهانی بندرترکمن انصراف داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم عمان از شرکت در مسابقات والیبال ساحلی تور جهانی بندرترکمن انصراف داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید