ثبت نام متقاضیان وام شهریه در دانشگاه آزاد شروع شد

به گزارش فروشگاه کوچک، دستورالعمل اعلام آغاز ثبت نام از متقاضیان تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به رؤسای استان ها و واحد های دانشگاه آزاد ابلاغ شد.

ثبت نام متقاضیان وام شهریه در دانشگاه آزاد شروع شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، مجید مشکینی دستورالعمل اعلام آغاز ثبت نام از متقاضیان تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را به رؤسای استان ها، واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش های عمومی و مهارتی (سما) دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی در این دستورالعمل تأکید نموده است: با توجه به بخشنامه صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم درخصوص ثبت نام و پرداخت تسهیلات شهریه نیمسال دوم سال تحصیلی 99-98 و به منظور اعطای تسهیلات بلندمدت با بازپرداخت بعد از فراغت از تحصیل به متقاضیان عزیز، ضروری است تمام شعب صندوق رفاه واحد ها و مراکز آموزشی و آموزشکده های فنی و حرفه ای سما ضمن رعایت تمام قوانین، ضوابط و مقررات داخلی برابر مفاد بخشنامه صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، نسبت به اطلاع رسانی مستمر در سایت و اماکن دانشگاهی اقدام نمایند.

براساس بند های این دستورالعمل؛ با توجه به اتصال سامانه تبادل اطلاعات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با سامانه دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، پرتال صندوق رفاه دانشجویان از تاریخ 15 بهمن 98 جهت ثبت نام دانشجویان فعال شده است.

همچنین با توجه به تغییرات صورت پذیرفته در سامانه صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ثبت نام جهت اخذ تسهیلات صرفاً به وسیله ثبت درخواست توسط دانشجو و پرتال آن صندوق به نشانی https://bp.swf.ir صورت می گیرد.

در این دستورالعمل آمده است: سهمیه اعتبار لازم جهت تمام واحد ها و مراکز آموزشی در سامانه فاز دو تخصیص و فعال شده و مسئولین شعب صندوق واحد ها و مراکز دانشگاهی پس از ثبت نام دانشجویان به تأیید و ارسال لیست متقاضیان اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 906

به "ثبت نام متقاضیان وام شهریه در دانشگاه آزاد شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام متقاضیان وام شهریه در دانشگاه آزاد شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید