جایزه یونسکو برای مطالعه درباره ذخیره گاه های زیست کره

به گزارش فروشگاه کوچک، یونسکو هر سال با هدف تشویق دانشمندان جوان کشورهای در حال توسعه به تحقیق در مورد مسائل مرتبط با ذخیره گاه های زیست کره و بعلاوه تبادل اطلاعات و تجربیات بین دانشمندان نسل نو، جایزه ای را با عنوان دانشمند جوان انسان و کره مسکون (MAB) اعلام می نماید.

جایزه یونسکو برای مطالعه درباره ذخیره گاه های زیست کره

متقاضیان دریافت جایزه باید حداکثر 35 سال سن داشته باشند و پروژه های بین بخشی مرتبط با ذخیره گاه های زیست کره را برای جایزه دانشمند جوان انسان و کره مسکون پیشنهاد دهند.

این پروژه ها باید حداکثر تا مدت دو سال انجام گردد. مبلغ این جایزه حدود 5 هزار دلار امریکا است و متقاضیان باید در پروژه های خود به این نکته توجه داشته باشند که اجرای برنامه انسان و کره مسکون یونسکو تا سال 2025 بر اساس برنامه اقدام لیما و استراتژی این برنامه در جهت تحقق اهداف توسعه پایدار خواهد بود. بعلاوه چگونگی ارتباط پروژه با اقدامات پژوهشی لیما و اهداف توسعه پایدار باید تعیین شده باشد.

داوطلبان واجد شرایط تا 10 دی ماه 1400 فرصت دارند تا فرم تکمیل شده و رزومه خود را به گروه علوم کمیسیون ملی یونسکو - ایران به نشانی الکترونیکی [email protected] ارسال نمایند.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به وسیله شماره تلفن 22259726 با پیش شماره 021 تماس بگیرند. بعلاوه برای دریافت فرم مربوطه و اطلاعات بیشتر به این آدرس مراجعه کنید.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 13 آبان 1400 بروزرسانی: 13 آبان 1400 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1923

به "جایزه یونسکو برای مطالعه درباره ذخیره گاه های زیست کره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایزه یونسکو برای مطالعه درباره ذخیره گاه های زیست کره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید