حقیقت در مورد وظیفه فرودگاه مجانی و چرا چیزی که به نظر می رسه نیست

به گزارش فروشگاه کوچک، تحقیقات جدید نشان داده‌است که صنعت توریسم بریتانیا به ارزش خرید بدون عوارض ، ایمان خود را از دست داده‌است و تنها یک نفر در 20 مسافر معتقد هستند که فروشگاه‌های فرودگاه بهترین معاملات را ارائه می‌دهند .

حقیقت در مورد وظیفه فرودگاه مجانی و چرا چیزی که به نظر می رسه نیست

هنگامی که به عنوان یکی از ویژگی‌های رهایی از تاخیر در پرواز به تعویق افتاد ، خرید معاف از وظیفه در سال‌های اخیر از لطف و لطف بیشتری برخوردار است و مصرف کنندگان بیشتری سوال می‌کنند که آیا آن‌ها در واقع پول را در خرید کالا از قبیل عطر ، سیگار و الکل پس‌انداز می‌کنند .

با توجه به بررسی 2000 نفر از سوی eDreams ، تنها 6 درصد معتقدند که عوارض گمرکی بهترین قیمت را ارائه می‌دهد ، در حالی که 52 درصد از آن‌ها می‌دانند که می‌توانند قیمت بهتری را به صورت آنلاین و یا در خیابان بالا پیدا کنند .

آیا عوارض واقعا ً ارزان‌تر است ؟

خرد این است که ارزشش را دارد که قبل از پرواز تحقیق خود را انجام دهید تا بفهمید که آیا ممکن است در فرودگاه یک معامله انجام دهید یا نه .
وب سایت مقایسه پرواز یک بررسی قیمت را انجام داد و تعدادی از اقلام را در قیمت‌های پایین‌تر از سوپرمارکت‌ها یافت 
تحقیقی که ماه گذشته توسط سایت مقایسه قیمت انجام شد نشان داد که تنها 10 درصد از محصولات در خرید فرودگاه ارزان‌تر از اینترنت هستند ، با تجهیزات الکترونیکی به طور متوسط 100 پوند در جای دیگر ارزان‌تر از مغازه‌های پنج فرودگاه در بریتانیا .

با این حال در سال 2016 ، سفر تلگراف تحقیقات خود را انجام داد و متوجه شد که قیمت در عوارض گمرکی در واقع ارزان‌تر از خیابان بالا بوده‌است .
چه کاری آزاد است و چگونه قیمت‌ها را تعیین می‌کنند ؟

وظیفه خرید در فرودگاه‌ها از معاف کردن مالیات یا مالیات بر ارزش افزوده در حال حاضر 20 درصد است . این ذخیره تنها برای مسافرانی که در خارج از اتحادیه اروپا پرواز می‌کنند در دسترس است و قبلا ً برای هر کسی که در اتحادیه اروپا سفر می‌کرد در دسترس بود ، اما در سال 1999 کنار گذاشته شد .

نیک ترند ، سردبیر ارشد مصرف‌کننده سفر ، گفت : نکته در مورد عوارض گمرکی ، که مردم مایل به فراموش کردن آن هستند ، این است که خرده‌فروش مجبور نیست پس‌انداز خود را به مشتری واگذار کند . به طور معمول ، قیمت‌ها در پایین سطح بالای خیابان قیمت‌ها را تشکیل می‌دهند و ، چون هیچ مالیات و عوارض قابل پرداخت‌است ، از حاشیه سود بسیار بالاتری برخوردار است .
اساسا ً این فروشگاه‌های فرودگاه هستند که از وضعیت بدون عوارض به مراتب بیش از مشتریان خود سود می‌برند . در نتیجه ، پیدا کردن پیشنهادها ویژه‌ای در مورد خیابان بالا که ارزان‌تر از مغازه‌های بدون عوارض فرودگاه است ، کاملا ً امکان پذیر است . زمان آن برای شفافیت بیشتر است تا مصرف کنندگان بتوانند آنچه واقعا ً در فرودگاه در حال رخ دادن است را ببینند .

رایگان جهانی ، که فروشگاه‌های دارای عوارض گمرکی در فرودگاه‌ها در سراسر جهان را اداره می‌کند ، در وب سایت خود می‌گوید که حداقل ذخیره تخفیف معادل مالیات بر ارزش افزوده در مقابل میانگین قیمت بالای خیابانی بریتانیا یا RRP روی محصولات ما را ارائه می‌دهد . این کمیسیون می‌گوید که برای ارزیابی میانگین قیمت بالای خیابان ، برآورده‌ای مستقلی را انجام می‌دهد و قصد دارد پس اندازی از آن را ارائه دهد :

  • 20 درصد در میانگین قیمت بالای خیابان بریتانیا بر روی عطر و الکل
  • صرفه‌جویی در مالیات بر ارزش افزوده در میانگین قیمت بالای خیابان بریتانیا در زمینه مراقبت از پوست و لوازم آرایشی
  • پس‌انداز معادل مالیات بر ارزش افزوده بر روی قیمت پیشنهادی خرده‌فروشی در مورد تنباکو ، سوغاتی ، تجمل ، اسباب‌بازی و الکتریکی

در پاسخ به یافته‌های تحقیق eDreams ، یکی از سخنگویان بخش Duty جهانی گفت : هیچ خرده‌فروش نمی‌تواند قول دهد که تمام محصولات آن همیشه ارزان‌ترین جهان در حال حرکت سریع بوده و ما این ادعا را انجام نمی‌دهیم .

این گزارش اضافه کرد که آیتم‌های مربوط به تبلیغات قیمت برای یک دوره محدود را مورد مقایسه قرار دادند و یا همان اندازه نبودند . این سخنگو افزود ، انتخاب بسیار کمی از پیشنهادها شناسایی‌شده در این تحقیق ، پیشنهاد رایگان ارائه پساندازهای ثابتی را در گستره وسیعی از برندها و محصولات در فروشگاه‌های فرودگاه ما در طول سال ارائه نمی‌دهد .

هنوز باید کارت پرواز خود را نشان دهید ؟

بله و نه . اگر امید دارید تخفیف مالیات بر ارزش افزوده به دست آورید ، چون شما در خارج از اتحادیه اروپا پرواز می‌کنید ، احتمالا ً باید مسیر خود را برای تایید مقصد خود نشان دهید .
پس از شورش تابستان 2015 ، زمانی که آشکار شد که خرده فروشان ادعا می‌کنند که میلیون‌ها پول مالیات بر ارزش افزوده از کسانی که خارج از اتحادیه اروپا سفر می‌کنند را پرداخت نکرده است ، ذخایر فرودگاه قول داده‌اند که در مورد نحوه اداره مالیات بر ارزش افزوده و پس‌اندازها شفافیت بیشتری داشته باشند .

تابستان گذشته ، چکمه ، که 29 شعبه در فرودگاه‌های انگلستان دارد ، به دنبال جای پا of ، با اعلام اینکه دوباره به مشتریان خود باز می‌گرداند . در سال 2016 ، ده‌ها خرده‌فروش بزرگ به یک کد کاربردی از انجمن خرده فروشان بریتانیا ( UKTRF ) و انجمن اپراتورهای فرودگاه ( AOA ) امضا کردند که این امر تضمین کرد که آن‌ها به مشتریان گفتند که چگونه از مشمول کسر مالیات بر ارزش افزوده از خریدها استفاده می‌کنند .

چگونه Brexit بر وظیفه آزاد تاثیر خواهد گذاشت ؟

ترک اتحادیه اروپا می‌تواند به معنای بازگشت خرید بدون عوارض برای سفر هر زمانی که شما انگلستان را ترک می‌کنید باشد .
در سال 1999 بریتانیا حق خرید اقلام آزاد در اتحادیه اروپا را از دست داد ، اما به محض این که مالیات بر ارزش افزوده و عوارض در قیمت کالاها لحاظ شد ، حق بازگشت تا حد ممکن را بدون پرداخت پول بیشتر به دست آورد .

این امکان وجود دارد که اگر مالیات معاف از عوارض مجدداً مطرح شود ، آنگاه مسافران را می ‌توان نسبت به کشورهای عضو اتحادیه اروپا مبلغ ناچیزی پرداخت کرد . هر چیزی بیش از حد مجاز باید اعلام شود و عوارض گمرکی پرداخت شود .

با این حال ، بریتانیا می‌تواند مقرری خود را به طور رایگان فراهم کند ، چرا که نروژ و سوئیس دارند .
هر تغییری که رخ دهد ، ممکن است دو سال طول بکشد تا به زور وارد عمل شود .

انتشار: 12 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 10

به "حقیقت در مورد وظیفه فرودگاه مجانی و چرا چیزی که به نظر می رسه نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حقیقت در مورد وظیفه فرودگاه مجانی و چرا چیزی که به نظر می رسه نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید