خانه ای کوچک برای یک زوج جوان و گربه شان

به گزارش فروشگاه کوچک، استودیو A Lentil Design خانه ای را در تایپه (پایتخت کشور تایوان) بازسازی نموده اند تا ساکنین آن در کنار دیدن دیوانه بازی های گربه خانگیشان، از کنار هم بودن نیز لذت ببرند.

در ابتدا طراحان، دیوار های اضافی که جلوی ورود نور به محیط را گرفته بودند، برداشتند. در نتیجه اندازه واقعی فضا نمایان شده و چرخش هوای تازه نیز بهتر شد. این عملِ طراحان، پیوستگی فضا را به شدت افزایش داد.

خانه ای کوچک برای یک زوج جوان و گربه شان

جهت دریافت خدمات طراحی ساخت ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

با حذف دیوارها، فضای داخلی بسیار بزرگ تر به نظر رسید و فضاهای پرت مانند گوشه ها و راهرو و حتی خود دیوار از بین رفتند. اتاق خواب دوم به سالن اضافه شد و جایی که قبلا تلویزیون در آن قرار داشت به یک کتابخانه توکار تبدیل شد. با این حال باز هم فضای کافی برای یک کاناپه و میز تلویزیون باقی ماند.

در زیرِ پله های کوچک، فضایی برای انبار کردن وسایل در نظر گرفته شد تا هیچ فضایی تلف نگردد. اتاقی هم بالای پله ها برای انبار و یا کودکی که شاید در آینده به جمع خانواده ملحق گردد در نظر گرفته شد.

باور نخواهید کرد که این تغییرات به چه اندازه تأثیرگذار بود. پس برای مقایسه، نگاهی به تصاویر قبلیِ پروژه بیاندازید.

منبع: دیزاین مترز
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 783

به "خانه ای کوچک برای یک زوج جوان و گربه شان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه ای کوچک برای یک زوج جوان و گربه شان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید