در راه اندازی دستگاه های آب شیرین کن دچار مشکل هستیم

به گزارش فروشگاه کوچک، عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: در حوضه آب باید برنامه جامعی داشته باشیم، اگر در بهره برداری از دریا، بدون برنامه عمل کنیم امکان دارد در آینده دچار مسائل بین المللی شویم.

در راه اندازی دستگاه های آب شیرین کن دچار مشکل هستیم

به گزارش خبرنگاران، حسین هاشمی تختی در نشست مشترک اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با مسئولان استانی استان هرمزگان در جریان سفر به این استان، اظهار کرد: در حوزه آب باید برنامه جامعی داشته باشیم، اگر در بهره برداری از دریا، بدون برنامه عمل کنیم امکان دارد در آینده دچار مسائل بین المللی شویم. وزارت نیرو و کمیسیون کشاورزی تدبیری کند تا بتوانیم از این موهبت الهی به درستی استفاده کنیم.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس با بیان اینکه برای سیستم راه اندازی دستگاه های آب شیرین کن دچار مشکل هستیم که باید در زمینه هزینه کردهای آن مطالعه کنیم، توضیح داد: بسیاری از کشاورزان بر روی زمین هایی خود مشغول به فعالیت کشاورزی هستند که تکلیف مالکیت و سند آن ها معین نیست و باید معین تکلیف شوند.

هاشمی تختی در سرانجام با تأکید بر اینکه در زمینه فروش محصولات کشاورزی مسائلی وجود دارد، اعلام نمود: کشاورزان به دلیل وجود واسطه ها در بازار داخلی باید محصولات تولیدی خود را به ثمن بخس به فروش برسانند، باید کشاورزان بتوانند مشتریان خود را حفظ نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 181

به "در راه اندازی دستگاه های آب شیرین کن دچار مشکل هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در راه اندازی دستگاه های آب شیرین کن دچار مشکل هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید