ملاقات هیئت مدیره شورای مشورتی جوانان اصفهان با مدیرکل استان

به گزارش فروشگاه کوچک، اعضای هیئت مدیره شورای مشورتی جوانان استانداری اصفهان با مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان ملاقات و گفت وگو کردند.

ملاقات هیئت مدیره شورای مشورتی جوانان اصفهان با مدیرکل استان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، فریدون الله کمک امروز 8 بهمن ماه گفت: اعتقاد داریم باید از تمامی ظرفیت های نیروی جوان و خلاق در حوزه های مختلف استفاده کرد.

او اضافه کرد: در پهنه استان و در حوزه های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، به خلاقیت، فکر تازه و دریافت راهکارهای مناسب نیازمندیم، لذا امیدواریم جوانان نخبه استان از یکسو راه کارهای خود را در این سه حوزه ارائه نموده و از سوی دیگر نقش تسهیل گر را برای ایجاد ارتباط هرچه بهتر میان نهادها و ارگان های مختلف ایفا نمایند.

الله کمک توضیح داد: تشکل ها و شوراهای مشورتی جوانان می توانند نقش مهمی را در جهت جلب مشارکت های مردم و دستیابی به توسعه پایدار در این 3 حوزه ایفا نمایند، زیرا مالکان اصلی میراث فرهنگی، مردم هستند، لذا با جلب مشارکت آنها در حفاظت از آثار و همچنین حضور در صحنه در راستای بهره گیری بهینه از آثار تاریخی در زمینه رونق گردشگری و ترویج صنایع دستی می تواند این اداره کل را در انجام هرچه بهتر وظایف خود کمک رسانی کند.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان تاکید نمود: در ابتدای تشکیل دولت یازدهم، کمتر از 10 تشکل در استان اصفهان بودند، درحالی که با تمام کمبودها، کوشش کردیم تا این آمار را به 70 تشکل افزایش دهیم، زیرا که نقش تشکل ها در ایجاد مطالبه گری مردم و ایجاد ارتباط مناسب و منطقی میان مردم و مسئولان اساسی است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 825

به "ملاقات هیئت مدیره شورای مشورتی جوانان اصفهان با مدیرکل استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات هیئت مدیره شورای مشورتی جوانان اصفهان با مدیرکل استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید