رقبای تدارکاتی ایتالیا پیش از سفر به فرانسه معین شدند

به گزارش فروشگاه کوچک، تیم ملی ایتالیا برای افزایش آمادگی خود جهت شرکت در جام ملت های اروپا، دو بازی تدارکاتی انجام خواهد داد.

رقبای تدارکاتی ایتالیا پیش از سفر به فرانسه معین شدند

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی ایتالیا در اردوی آماده سازی خود برای شرکت در رقابت های یورو 2016 در ملاقاتهای تدارکاتی به مصاف تیم های ملی اسکاتلند و فنلاند خواهد رفت.

آتزوری در فاصله یک ماه مانده به شروع جام ملت های اروپا که سال جاری در فرانسه برگزار می گردد، حال و روز خوبی ندارد به خصوص که در یکی دو ماه اخیر تعدادی از مهره های کلیدی اش از جمله مارکو وراتی و کلودیو مارکیزیو را به دلیل مصدومیت از دست داده است.

آنتونیو کونته، سرمربی لاجوردی پوشان برای شناخت بیشتر از بازیکنان جدیدی که مجبور است به جای مهره های مصدومش دعوت کند و ارزیابی عملکرد آنها در شرایطی که به ملی پوشان ایتالیایی تیم های میلان و یوونتوس (فینالیست های کوپا ایتالیا)، پاری سن ژرمن (فینالیست جام حذفی فرانسه) و منچستریونایتد (فینالیست جام حذفی انگلیس) استراحت داده خواهد شد، یک اردوی ویژه آماده سازی در نظر دارد که در تاریخ 18 می (29 اردیبهشت) شروع می گردد و سه روز هم ادامه خواهد داشت.

نفرات فهرست 23 نفره تیم ملی ایتالیا برای اردوی اصلی این تیم پیش از حضور در یورو 2016، در تاریخ 23 می اعلام خواهند شد و کونته با آن بازیکنان دو ملاقات محبت آمیز انجام خواهد داد که بازی نخست 29 می (9 خرداد) برابر اسکاتلند در مالت خواهد بود و دومی ششم ژوئن (17 خرداد) برابر فنلاند در استادیو بنته گودی شهر ورونا برگزار می گردد.

کونته و شاگردانش هشتم ژوئن به ایتالیا سفر می نمایند و پنج روز زمان دارند تا خود را برای بازی اول شان در گروه E برابر بلژیک آماده نمایند. آتزوری در بازی های بعدی اش به ترتیب برابر سوئد و ایرلند به میدان خواهد رفت.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 634

به "رقبای تدارکاتی ایتالیا پیش از سفر به فرانسه معین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقبای تدارکاتی ایتالیا پیش از سفر به فرانسه معین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید