روسیه: واکسن روسی در برابر گونه هندی کرونا موثر است

به گزارش فروشگاه کوچک، مدیر عامل مرکز ویروس شناسی گامالیا می گوید: واکسن اسپوتنیک وی روسیه در برابر گونه هندی ویروس کرونا موثر است.

روسیه: واکسن روسی در برابر گونه هندی کرونا موثر است

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از تاس، الکساندر گینتسبورگ، مدیر عامل مرکز ویروس شناسی گامالیا (سازنده واکسن اسپوتنیک وی) می گوید: واکسن اسپوتنیک وی روسیه در برابر گونه هندی ویروس کرونا موثر است.

وزارت بهداشت هند در اواخر ماه مارس گزارش داد که نوع جدید ویروس کرونا با جهش های E484Q و L452R در کشور شناسایی شده است؛ همچنین گزارش شده که این جهش ها در حدود 15-20 درصد نمونه ها اتفاق افتاده و در سویه های انگلیس، آفریقای جنوبی و برزیل مشاهده شده است.

الکساندر گینتسبورگ روز سه شنبه به گفت و گو با تاس گفت: واکسن کرونا ویروس اسپوتنیک وی آنتی بادی کافی برای مبارزه با سویه هندی ویروس می دهد.

مدیر عامل مرکز ویروس شناسی گامالیا گفت: در صورت لزوم، با تیترهای بالایی از آنتی بادی های ناشی از واکسن اسپوتنیک وی با گونه هندی مبارزه خواهیم کرد.

الکساندر گینتسبورگ مدیر عامل مرکز ویروس شناسی گامالیا (سازنده واکسن اسپوتنیک وی)

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 1 خرداد 1400 بروزرسانی: 1 خرداد 1400 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1699

به "روسیه: واکسن روسی در برابر گونه هندی کرونا موثر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه: واکسن روسی در برابر گونه هندی کرونا موثر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید