زیباترین جزایر بکر تایلند برای گردشگری در نوروز

به گزارش فروشگاه کوچک، تایلند، مجموعه ای از زیباترین جزیره های جهان را در اختیار دارد. درختان نخل، سواحل شنی سفید و آبی بیکران دریا، ویژگی اصلی اکثر جزیره ها و سواحل تایلند است.

زیباترین جزایر بکر تایلند برای گردشگری در نوروز

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

زیبایی بی نظیر جزیره های استوایی، گردشگران زیادی را از سراسر جهان به تایلند می کشد. تور تایلند، فرصت عالی برای سر زدن به این جزیره ها و لذت بردن از چشم اندازهای نفس گیر طبیعی است.

برخی از جزایر تایلند، توریستی تر و شلوغ تر هستند ولی برخی از آن ها، دست نخورده و بکر باقی مانده اند. اگر مناظر طبیعی بکر را دوست دارید و دلتان می خواهد سفری آرام تر، دور از هیاهوی گردشگران داشته باشید، باید جزیره های کمترشناخته شده را به عنوان مقصد گشت و گذار خود انتخاب کنید.

اگر دنبال بهترین تور تایلند ارزان برای سفر به این کشور هستید، خبرنگاران به شما یاری می نماید که قیمت پکیج تایلند معتبرترین آژانس های گردشگری را با هم مقایسه کنید. جست و جوی آسان و پیدا کردن ارزان ترین و مناسب ترین تور را با خبرنگاران تجربه کنید. در سفر به تایلند، حتما زمانی را برای سر زدن به این جزیره های بکر در نظر بگیرید.

جزیره Koh Ngai

این جزیره در استان کرابی قرار داد. جزیره بسیار کوچکی است که با ارتفاعات نه چندان بلند و جنگل های بارانی پوشیده شده است. اگر دوست دار حیات وحش هستید، در این جزیره بی نصیب نمی مانید.

جزیره Koh Mook

برای سر زدن به این جزیره، صبح زود یا عصر را انتخاب کنید. وقتی که توریست های محلی جزیره را ترک نموده باشند. این جزیره برای اقامت شبانه نیز مناسب است و اقامتگاه های ارزانی دارد.

جزیره Koh Similan

این جزیره، مقصد محبوب غواصان است. به خاطر اینکه بخشی از یک پارک ملی است، دست نخورده و بکر باقی مانده و توسعه نیافته است. از پوکت می توانید با قایق به اینجا برسید.

جزایر Koh Yao

با وجود نزدیکی به پوکت، این جزیره ها زیاد مورد هجوم گردشگران قرار نگرفته است. زندگی بومی در این جزیره ها جریان دارد و تعدادی از ساکنین آن را مسلمانان تشکیل می دهند.

بهترین راه برای گشت وگذار در این جزیره ها، دوچرخه سواری است. اقامتگاه های متعددی دارد از اقامتگاه های ارزان برای کوله گردها گرفته تا ریزورت های لوکس. با وجود اینکه اقامتگاه های لوکسی دارد ولی بکر و توسعه نیافته است. در واقع سایر بخش های جزیره، ظاهر بومی خود را حفظ نموده است.

جزیره Adang

این جزیره نیز بخشی از یک پارک ملی و حفاظت شده است. به همین دلیل دست نخورده باقی مانده است و در آن خبری از ازدحام گردشگران نیست. اماکن اقامتی بسیار محدودی دارد و امکانات آن ها در حد امکانات پایه است.

جزیره Phayam

در این جزیره آرام و بکر می توانید کلبه های ساحلی را با قیمت های بسیار مناسبی کرایه کنید و از یک تعطیلات آرام، لذت ببرید. اینجا صخره های مرجانی ندارد؛ بنابراین تنها تفریحتان، موتورسواری و استراحت در ساحل است. چند رستوران کوچک در گوشه و کنار جزیره وجود دارد.

جزیره Phra Thong

این جزیره زیبا گرچه به مناطق توریستی نزدیک است؛ ولی بکر باقی مانده و با جنگل های مانگرو احاطه شده است. اگر از علاقه مندان به حیات وحش باشید یا عاشق غواصی، از حضور در این جزیره زیبا لذت می برید. دو دهکده در این جزیره وجود دارد که هر دوی آن ها محل اقامت قبایل بومی است.

پارک ملی Moo Koh Surin

این مجمع الجزایر کوچک، مجموعه ای از 5 جزیره و فرصتی عالی است برای لذت بردن از حیات وحش و غواصی در بین صخره های مرجانی. دو رستوران در این پارک وجود دارد که غذاهای دریایی ساده ولی لذیذی سرو می نمایند. ساعت 10 شب، برق ها خاموش می گردد تا از تماشای پایکوبی ستارگان در آسمان، بدون آلودگی نوری، لذت ببرید. بیشتر گردشگران اینجا چادر می زنند ولی کلبه های جنگلی هم وجود دارد که می توانید از قبل رزرو کنید.

جزیره Koh Jum

این جزیره جزو بکرترین ها و دورترین جزیره های تایلند است. اگر عاشق غواصی باشید، فرصت های بی نظیری برای غواصی در آب های اطراف این جزیره وجود دارد.

جزیره kradan

بخشی از این جزیره جزو یک پارک ملی و بخش دیگر آن متعلق به ریزورت های تفریحی است. با وجود این، بکر و دست نخورده باقی مانده است. قایق سواری دور این جزیره فقط سه ساعت طول می کشد. بهترین مقصد برای کسانی است که خانوادگی یا دو نفری سفر می نمایند.

شما می توانید علاوه بر جزیره هایی که معرفی کردیم، فهرست کامل جاهای دیدنی تایلند را در خبرنگاران مشاهده کنید و درمورد جاذبه های آن اطلاعات کاملی به دست بیاورید. موقعیت مکانی هر جاذبه روی نقشه، امکانات آن ها و جاهای دیدنی رایگان در پاتایا را در خبرنگاران مشاهده کنید و سفرتان را برنامه ریزی کنید.

منبع: کجارو
انتشار: 29 تیر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 214

به "زیباترین جزایر بکر تایلند برای گردشگری در نوروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین جزایر بکر تایلند برای گردشگری در نوروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید