ساری: بازگشت تری به چلسی به خودش بستگی دارد

به گزارش فروشگاه کوچک، سرمربی ایتالیایی چلسی می گوید بازگشت جان تری به این تیم به خودش بستگی دارد و درهای این باشگاه بر روی او باز است.

ساری: بازگشت تری به چلسی به خودش بستگی دارد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از ساکرنت، جان تری، مدافع سابق چلسی که فصل گذشته در استون ویلا توپ زد همچنان به عنوان بازیکن آزاد محسوب می شود و تصمیمی برای بازنشستگی یا ادامه فعالیت به عنوان مربی نگرفته است.

تری که موفق شد پنج قهرمانی در لیگ برتر و چهار قهرمانی در جام حذفی و البته قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا را برای چلسی را به ارمغان بیاورد، اعلام نموده است که تمایل دارد به تیم سابق خود باز شود.

در همین رابطه مائوریسیو ساری، گفت : بازگشت تری به چلسی به خودش مربوط بستگی دارد. من فکر می کنم اگر تری می خواهد با بازیکنان جوان بازی کند الان بهترین زمان برای انجام این کار باشد. او می تواند یکی از اعضای مربیگری تیم چلسی باشد. درهای باشگاه چلسی بر روی او همیشه باز است.

سرمربی تیم فوتبال چلسی در ادامه صحبت های خود اضافه نمود: اگر یک زمین و یازده بازیکن وجود داشته باشد احساس می کنم که در خانه هستم. زندگی من به مستطیل سبز مربوط می شود. در حال حاضر نیز خوشحال هستم که راهنمایی چلسی را بر عهده دارم. از زندگی در لندن راضی هستم.

تیم فوتبال چلسی که تاکنون آغاز خوبی در لیگ برتر فوتبال انگلیس داشته است باید امشب (شنبه) به مصاف تیم فوتبال کاردیف برود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 44

به "ساری: بازگشت تری به چلسی به خودش بستگی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساری: بازگشت تری به چلسی به خودش بستگی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید