سه تورنمنت بین المللی پیش روی آزاد و فرنگی کاران اردونشین

به گزارش فروشگاه کوچک، به گزارش خبرنگاران، سومین اردوی آماده سازی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی از روز 5 بهمن ماه در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی شروع شد که این تمرینات تا اواسط ماه جاری ادامه خواهد داشت. به همین دلیل کادر فنی این دو تیم در ادامه فرایند برنامه های مدون آماده سازی ملی پوشان، نگاه ویژه ای هم به تورنمنت های پیش رو دارند که گفته می گردد حضور در این مسابقات همچنان در حال آنالیز و آنالیز کادر فنی است.

سه تورنمنت بین المللی پیش روی آزاد و فرنگی کاران اردونشین

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

بر این اساس چندی پیش فدراسیون کشتی اوکراین با ارسال دعوتنامه ای رسمی از تیم های کشتی آزاد و فرنگی کشورمان برای حضور در بیست و چهارمین دوره رقابت های بین المللی گرامیداشت کشتی گیران و مربیان برجسته اوکراینی دعوت بعمل آورد. تورنمنتی که قرار است در 10 وزن طی روزهای 8 تا 10 اسفند ماه به میزبانی شهر کی یف اوکراین برگزار گردد.

سپس نوبت به تورنمنت بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام ماتیو پلیکونه ایتالیا می رسد که این مسابقات نیز طی روزهای 14 تا 17 اسفند ماه در رم کشور ایتالیا برگزار خواهد شد. مسابقاتی که سال گذشته بعضی از آزادکاران کشورمان در آن حضور یافتند و خوش درخشیدند.

سومین تورنمنت پیش روی کشتی گیران ایران نیز تورنمنت بین المللی بلغارستان است. در همین رابطه فدراسیون کشتی بلغارستان چندی پیش از فدراسیون کشتی کشورمان رسماً درخواست کرد تا تیم های ملی ایران در صورت تمایل در دو جام بین المللی دانکلوف و نیکولاپتروف و پتکوسیراکوف و ایوان ایلیف شرکت نمایند. این مسابقات نیز طی روزهای 19 تا 22 فروردین ماه سال 1400 در شهر پلوودیف بلغارستان برگزار خواهد شد. البته با توجه به تقارن زمانی این تورنمنت با پیکارهای قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک بعید به نظر می رسد چندان مورد توجه کادر فنی باشد. مگر اینکه کادر فنی تصمیم داشته باشد بعضی از نفرات خود را برای رویدادهای آینده در این میدان بین المللی محک بزند.

حال با توجه به زمان برگزاری این تورنمنت های بین المللی، کادر فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان مشغول آنالیز شرایط و شرایط اردونشینان و همچنین مثبت بودن تورنمنت های اوکراین و ایتالیا است تا شاید بعضی از کشتی گیران منتخب بتوانند در این میادین محک بخورند.

طبق اعلام کادر فنی تیم های ملی کشتی آزاد، فرنگی حضور در این تورنمنت ها در صورتی قطعی خواهد شد که هر کدام از این میادین تدارکاتی با توجه به برنامه های آماده سازی از همه نظر به سود اردونشینان تیم ملی باشد.

به گزارش خبرنگاران، رقابت های کشتی گزینشی قاره آسیا 20 تا 22 فروردین سال 1400 و رقابت های قهرمانی آسیا روزهای 23 تا 28 فروردین سال 1400 در شهر آلماتی قزاقستان برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 اسفند 1399 بروزرسانی: 16 اسفند 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1552

به "سه تورنمنت بین المللی پیش روی آزاد و فرنگی کاران اردونشین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه تورنمنت بین المللی پیش روی آزاد و فرنگی کاران اردونشین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید