شبکه نمایش فیلم های جک لمون را روی آنتن می برد

به گزارش فروشگاه کوچک، شبکه نمایش این هفته در بخش مرور آثار یا صحنه گران فیلم های منتخبی از جک لمون، یکی از بازیگران مطرح سینما پخش می نماید.

شبکه نمایش فیلم های جک لمون را روی آنتن می برد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه نمایش، این شبکه، این هفته و در بخش موضوعی منتخب هفته به سراغ فیلم هایی با موضوع دوستی خواهد رفت و همزمان با آغاز فصل تابستان فیلم دیده نشدگان به اسم نخستین فیلم از سری فیلم های تازه و پخش نخست از این شبکه می گردد.

جدول پخش فیلم ها به این صورت خواهد بود:

ساعت 13:

فیلم و تله فیلم های ایرانی شبکه نمایش از شنبه 29 خرداد تا آدینه 4 تیر شامل قصه ها و واقعیت ها، پل سفید، در جستجوی خواستگار، وانتافه، غافل، به همین راحتی و به جهان آمدن است.

ساعت 19:

دوستی موضوعی است که در بسیاری از فیلم های سینمایی به آن پرداخته شده و انتخاب منتخبی از آن ها شاید کار چندان راحتی نباشد. فیلم های منتخبی که شبکه نمایش در هفته پیش رو برای این بخش در نظر گرفته است شامل: ضیافت، دوباره زندگی (اثر تحسین شده سینمای فرانسه)، مرد آفتابی، بهترین دوست من، ماجرا های هاکلبری فین، خانه دوست کجاست (اثر عباس کیارستمی) و در کنارم بمان خواهد بود.

ساعت 21:

جک لمون، از بهترین بازیگران تاریخ سینماست که از شاخصه های او می توان به بازی در فیلم های کارگردان مطرحی، چون بیلی وایلدر در ژانر های مختلف اشاره نمود. لمون 8 نامزدی و دو جایزه اسکار را در کارنامه دارد. فیلم های منتخب این بازیگر برای هفته پیش رو شامل این فیلم ها خواهد بود: راه طولانی خانه، غریبه ها در شهر، زوج خنده دار، پیرمرد های غرغرو، سه شنبه ها با موری، فرودگاه 77 و صفحه اول.

ساعت 23:

فیلم های ساعت 23 شبکه نمایش از شنبه تا آدینه بدین صورت خواهد بود: ارباب جنگ، در اعماق اقیانوس، بازیکن پینگ پنگ، زندگی، هفت (با بازی مورگان فریمن و برد پیت)، من مادر هستم و دیده نشدگان که محصول سال 2018 کشور فرانسه است.

ساعت 1 بامداد:

منتخب فیلم های کلاسیک این هفته نمایش هم شامل فیلم های: سامورایی (اثر برجسته آلن دلون)، شالاکو، موزه پرماجرا، شیر فروش، آخرین هورا، عملیات آمستردام و قتل در قطار سریع السیر است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1829

به "شبکه نمایش فیلم های جک لمون را روی آنتن می برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شبکه نمایش فیلم های جک لمون را روی آنتن می برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید