شفیلد 1- 2 آرسنال؛ صعود سخت به مرحله نیمه نهایی

به گزارش فروشگاه کوچک، آرسنال پیروز شد با نتیجه 2-1 شلیلد را شکست دهد و به مرحله بعدی رقابت های جام حذفی انگلیس صعود کند.

شفیلد 1- 2 آرسنال؛ صعود سخت به مرحله نیمه نهایی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، آرسنال امروز در چهارچوب مسابقه یک چهارم نهایی FA CUP مهمان شفیلد یونایتد بود که در نهایت این بازی با نتیجه 2-1 به سود توپچی ها و صعود آن ها به مرحله بعدی همراه بود.

شفیلد کار را بهتر شروع کرد و در دقیقه 10 به گل رجحان دست یافت اما بعد از بازبینی تعیین شد که بازیکن تیم میزبان در موقعیت آفساید قرار داشته و به همین خاطر گل مردود اعلام شد.

چند لحظه بعد و در دقیقه 13 باز هم این شفیلد یونایتد بود که می توانست گل رجحان را به ثمر رساند اما دیوید مک گلدریک این موقعیت را از دست داد تا بازی با نتیجه بدون گل دنبال گردد.

در دقیقه 23 اما آرسنال روی یک ضربه پنالتی که توسط الکساندر لاکازت برای این تیم گرفته شد و با ضربه نیکولاس په په به گل اول دست یافت تا از حریف خود پیش بیفتد.

بعد از به ثمر رساندن گل، شاگردان میکل آرتتا بهتر عمل کردند اما در نهایت بازی در سرانجام نیمه اول با همان یک گل به سود توپچی ها انتها یافت.

در نیمه دوم نیز شفیلد یونایتد کار را بهتر شروع کرد و توانست به گل دست پیدا کند اما این گل هم به دلیل آفساید مردود اعلام شد؛ تصمیمی که با آنالیز VAR درستی آن ثابت شد.

در حالی که بازی به دقایق سرانجامی خود نزدیک می شد، آرسنال روی اشتباه محض سعد کولاسیناچ و با ضربه مهاجم حریف یعنی مک گلدریک گل تساوی را دریافت کرد.

این اما سرانجام کار نبود و دنی سبایوس در دقیقه 91 پیروز شد گل دوم و پیروزی بخش آرسنال را به ثمر برساند. هافبک اسپانیایی با یک حرکت خوب از جناح راست و با یک ضربه مهارنشدنی گل صعود بخش شاگردان آرتتا را به ثمر رساند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1166

به "شفیلد 1- 2 آرسنال؛ صعود سخت به مرحله نیمه نهایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شفیلد 1- 2 آرسنال؛ صعود سخت به مرحله نیمه نهایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید