صدور صورتحساب جداگانه برای خدمات ارزش افزوده

به گزارش فروشگاه کوچک، دبیر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات از صدور صورتحساب جداگانه برای خدمات ارزش افزوده تلفن همراه و فعال سازی بسته وس به انتخاب مشترک، خبر داد.

صدور صورتحساب جداگانه برای خدمات ارزش افزوده

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران، حسین فلاح جوشقانی از تصویب و ابلاغ مصوبه مربوط به ضوابط ارائه و استفاده از خدمات ارزش اضافه کرده خبر داد.

وی گفت: کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در آخرین جلسه سال 98 با توجه به مصوبه شورای عالی مجازی و با هدف حمایت از حقوق مشترکین الحاقیه ای برای مصوبه 248 درباره ارائه و استفاده از خدمات ارزش اضافه کرده تصویب کرد.

فلاح جوشقانی با اشاره به وجود برخی چالشها در ارائه خدمات ارزش اضافه کرده و ناآگاهی برخی از مشترکان در مورد شرایط و هزینه های عضویت، روشهای استعلام شرایط عضویت و یا لغو آن اضافه کرد: در این مصوبه موضوع اعتبار خدمات ارزش اضافه کرده پیش بینی شده که براساس آن مشترک می تواند بسته خدمات ارزش اضافه کرده را با قیمت مشخصی خریداری کند و اپراتورها نیز صرفاً به مشترک اجازه می دهند خدمات ارزش اضافه کرده را تا سقف اعتبار مشخص شده فعال کند.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شرح داد: هرگونه مبلغی که بابت خدمات ارزش اضافه کرده از مشترکان تلفن ثابت و یا تلفن همراه دائمی یا اعتباری کسر می شود باید از محل اعتبار مشخص شده باشد.

وی تاکید کرد: دارندگان پروانه هم موظف هستند پس از دریافت درخواست خدمات ارزش اضافه کرده از سوی مشترک، شرح خدمات، هزینه و زمان استفاده از آن را به مشترک خبر داده و حداکثر تا سقف اعتبار خدمات ارزش اضافه کرده مشترک، خدمت درخواستی را برای وی فعال کنند.

فلاح جوشقانی با اشاره به اینکه هرگونه تمدید یا فعال سازی مجدد اعتبار خدمات ارزش اضافه کرده باید پس از درخواست مجدد از سوی مشترک انجام شود اضافه کرد: دارنده پروانه موظف است پس از پایان اعتبار خدمات ارزش اضافه کرده پیامکی مبنی بر پایان اعتبار این خدمات برای مشترک ارسال کند و برای مشترکان تلفن ثابت و همراه دائمی به صورت جداگانه صورتحساب صادر کند.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 962

به "صدور صورتحساب جداگانه برای خدمات ارزش افزوده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور صورتحساب جداگانه برای خدمات ارزش افزوده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید