تور ارزان مالزی: فرودگاه های مالزی

به گزارش فروشگاه کوچک، مالزی کشوری مجذوب کننده و گردشگری که سفر به اون بخاطر طبیعت زیبا و جاذبه های دیدنی شگفت انگیزی که داره، برای خیلی از ما ایرانی هم مجذوب کنندهیت های زیادی داره. کشوری با 6 فرودگاه بین المللی که زیر ساخت های مجهز و پیشرفته ای برای خوش آمدگویی به گردشگر ها داره. شبکه ای که مجموعه ای از پرواز های بین المللی و خارجی رو با تجهیزات مدرن و در سطح جهانی برای مسافر ها فراهم نموده و 3 تای اون ها مخصوص پرواز های خارجی و 3 فرودگاه هم برای پرواز های توقف دار به کار میره. در این مقاله با خبرنگاران همراه باشید تا با مهم ترین فرودگاه های مالزی و امکانات و خدماتی که این فرودگاه ها به مسافران ارائه میدن آشنا بشید.

تور ارزان مالزی: فرودگاه های مالزی

با تور ارزان مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

مالزی کشوری که اقتصاد اون سال به سال در حال پیشرفته و رشد و توسعه های زیادی رو هم در سال های اخیر تجربه نموده و اون رو به بیست و ششمین اقتصاد برتر جهانی تبدیل ساخته و یکی از مهم ترین صنایعی که همچنان در مالزی در حال رشده، افزایش گردشگر های خارجی از نقاط مختلف جهان به این کشور دوست داشتنیه.

شلوغ ترین و پرتردد ترین فرودگاه بین المللی مالزی در مرکز این کشور یعنی کوالالامپور قرار گرفته و به عنوان یکی از شلوغ ترین فرودگاه های آسیا هم شناخته میشه. فرودگاهی که به KLIA معروفیت داره و در منطقه Sepang و جنوب کوالالامپور قرار داره و هر ساله بیشتر از 58.6 میلیون مسافر در اون جابجا میشن. این فرودگاه به عنوان مهم ترین فرودگاه جنوب شرقی آسیا هم شناخته میشه و ساخت اون به سال 1993 بر میگرده و به عنوان تنها فرودگاه مالزی هواپیماهای بزرگی مثل ایرباس A380 هم میتونن در اون فرود بیان. این فرودگاه به 12 فرودگاه بین المللی در سطح جهانی متصله و پرواز های از این مقاصد به مالزی انجام میشه.

دومین فرودگاه بین المللی مالزی، فرودگاه Kota Kinabalu با 8 میلیون مسافر در سال است که در Kota Kinabalu و مرکز Sabah قرار گرفته و جالبه بدونید که تاریخچه این فرودگاه به جنگ جهانی دوم برمی گرده و از بیشتر منطقه ها آسیا و اقیانوس آرام در اون جابجایی صورت می گیره.

بعلاوه باید بدونید که حمل و نقل هوایی در مالزی همچنان در حال رشد و توسعه یافتنه و پیش بینی میشه که تعداد گردشگر های این کشور همچنان بیشتر بشه و در نتیجه برنامه های زیادی هم برای توسعه صنعت هوایی این کشور تدارک دیده شده که در آینده اجرا میشه.

امکانات فرودگاه های مالزی

منتظر موندن در خیلی از فرودگاه ها واقعا سخت و خسته نمایندست اما باید بدونید که فرودگاه های بین المللی مالزی معمولا امکانات و شرایط مناسبی دارند و اونقدر مجهز هستند که کمتر پیش میاد از منتظر موندن در اون ها احساس خستگی کنید یا حتی ممکنه دریت زمانی که وقت ترک کردن فرودگاست با خودتون فکر کنید کاش بیشتر وقت گشتن در اون رو داشتید! در ادامه خبرنگاران شمارو با برترین تفریح ها و امکانات فرودگاه های مالزی آشنا میکنه.

فرودگاه های بین المللی مالزی معمولا شرایط حمل و نقل مناسبی رو برای مسافرانی که از این دروازه عبور می نمایند، فراهم کردند و فرودگاه های پر تردد اون به قطار های پرسرعت و مدرنی مجهز هستند که شما رو در کمترین زمان و با هزینه ای در حدود 2 رینگت به مرکز شهر می رسونند که اطلاعات مفید تر و کامل تر در خصوص حمل و نقل این کشور رو می تونید در قسمت حمل و نقل در مالزی مطالعه کنید.

حتما می دونید واحد پول مالزی رینگته و با علامت اختصاری RM نشون داده میشه و برترین ارزی که می تونید در این کشور تبدیل کنید پوند انگلیسه و دلار هم به وفور در صرافی ها تبدیل میشه. بیشتر صرافی ها در سطح شهر ارز های بین المللی رو به پول این کشور تبدیل می نمایند اما در هتل ها تنها می تونید پولتون رو به صورت چک های مسافرتی تبادل کنید. اگه هم به اطلاعات بیشتری در خصوص پول این کشور نیاز دارید می تونید قسمت پول رایج مالزی رو مطالعه کنید.

اگه حوصله تون در فرودگاه سر رفت می تونید با اتوبوس های شاتل رایگان سری به مرکز خرید اوت لت میتسوی بزنید و انواع برند های معروف و بین المللی رو با قیمت هایی پایین و حراج های فوق العاده ای بخرید. تمام قسمت های این مرکز خرید تابلو های اطلاعات پرواز نصب شده و هرموقع که خواستید می تونید با همین اتوبوس های رایگان برگردید و کرا های پروازتون رو انجام بدید.

یکی دیگه از امکانات خوبی که در بزرگ ترین فرودگاه مالزی و در مرکز این کشور وجود داره، باشگاه ها و سالن های ورزشیه که جتی اگه ساعت ها پروازتون تاخیر داشت خیالتون رو راحت میکنه تا از وقتتون نهایت استفاده رو ببرید. سالن ورزشی که به صورت 24 ساعته بازه و تجهیزات خوبی برای ورزش و بدنسازی داره به علاوه در کنار اون می تونید از استخر شنا، جکوزی، سونا و زمین تنیسی هم که در نزدیک فرودگاه قرار گرفته بهره ببرید . به علاوه یک حمام رایگان هم هست که می تونید به راحتی بعد از ورزش یک دوش بگیرید و با حدبیشتر انرژی برای سفرتون آماده بشید. این سالن در قیمت هتل فرودگاه به نام سما سما قرا گرفته.

به علاوه می تونید در رستوران های فرودگاه های مالزی انواع غذاهای محلی و بین المللی رو امتحان کنید. در این فرودگاه ها میتونید توع وسیعی از انواع غذاهارو بشید و از طعم های نو و خوشمزه اون ها لذت ببرید.

به علاوه در فرودگاه کوالالامپور رستوران ویژه و جذابی به نام Fresco هست که می تونید برید و هر اندازه سبزیجات تازه و گوشت و مواد اولیه لازم داشتید بخرید و با یک هزینه کم بخواید برترین غذاهارو براتون درست نمایند که وافعا تجربه فوق العاده ایه. این رستوران در طبقه دوم و در ساختمان گیت فرودگاه KLIA2 قرار گرفته که مطمئنم از امتحان کردن غذاهاش بی نهایت لذت میبرید.

این فرودگاه ها به هتل، سالن ماساژ، خرید، سیستم اینترنت و امکانات زیادی مجهز هستند که همه این ها در کنار هم می تونه بهتون یاری کنه تا از همون لحظه ای که وارد مالزی میشید از سفرتون لذت ببرید و حدبیشتر استفاده رو از لحظه هاتون ببرید.

هتل و اقامتگاه های هتل هم در طبقه اول فرودگاه کوالالامپور و در ساختمان گیت قرار گرفته که برای کسانی که مجبوند یک روز و یا حتی چند ساعت رو در فرودگاه سپری نمایند، گزینه مناسبی محسوب میشه.

منبع: گردگرد
انتشار: 4 اسفند 1400 بروزرسانی: 4 اسفند 1400 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 2038

به "تور ارزان مالزی: فرودگاه های مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان مالزی: فرودگاه های مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید