فوتبال دنیا، زانتی: بابت چهره زشتی که طرفداران ریورپلاته برای فوتبال آرژانتین ساختند، متأسفم

به گزارش فروشگاه کوچک، فوتبال دنیا - کاپیتان سابق تیم فوتبال اینتر از اغتشاش هموطنانش پیش از فینال لیبرتادورس ابراز تأسف کرد. - اخبار ورزشی -

فوتبال دنیا، زانتی: بابت چهره زشتی که طرفداران ریورپلاته برای فوتبال آرژانتین ساختند، متأسفم

به گزارش خبرنگاران ، آشوب و حمله طرفداران تیم فوتبال ریورپلاته به اتوبوس تیم بوکاجونیورز پیش از بازی برگشت فینال جام لیبرتادورس که باعث جراحت دو بازیکن تیم حریف و به تعویق افتادن بازی شد، بازتاب گسترده ای در رسانه های جهان داشته و خدشه بزرگی به وجهه فوتبال آرژانتین وارد نموده است.

این بازی قرار بود شنبه شب برگزار گردد اما به دلیل آن اتفاق تا کنون دو بار به تعویق افتاده و هنوز تاریخی برای برگزاری آن اعلام نشده است. کار حتی به جایی کشیده که شهرداری جنوای ایتالیا به کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی پیشنهاد نموده است که این بازی را در ورزشگاه این شهر برگزار نمایند. تشکیل پرونده انضباطی علیه باشگاه ریورپلاته، اعلام آمادگی باشگاه جنوا برای میزبانی از بازی جنجالی اینفانتینو شایعه فشار فیفا برای برگزاری فینال لیبرتادورس را تکذیب کرد

زانتی در این باره به رادیو آنچوی ایتالیا گفت: من واقعاً از دیدن چنین صحنه هایی تأسف می خورم. رسیدن این دو تیم به فینال لیبرتادورس اتفاق زیبایی بود اما برگزار نشدن آن به خاطر خشونت اتفاقی مزخرف. من بابت چهره ای که در چشم اهالی جهان برای فوتبال آرژانتین ترسیم شد تأسف می خورم. یک بار دیگر خشونت برنده شد و ما به جای صحبت درباره فوتبال داریم درباره چنین حوادثی صحبت می کنیم.

زانتی با حق دادن به مسئولان بوکا جونیورز برای خودداری از انجام بازی پس از مورد حمله واقع شدن اتوبوس تیم شان، اضافه کرد: من فکر نمی کنم که شرایط برای برگزاری بازی مساعد بوده باشد چون بازیکنان بوکا نه از نظر ذهنی و نه از نظر فیزیکی آماده نبودند. به نظر من این مسئله ای که فقط محدود به بحث حمایت از تیم ها باشد نیست اما مسئله ای است که جامعه آرژانتین سال ها با آن دست و پنجه نرم نموده است. این مشکل نشأت گرفته از نقص سیستم آموزشی ماست که در رفتار مردم نمود پیدا می نماید. تمام جهان منتظر این بازی بودند اما متأسفانه خشونت برنده آن شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 101

به "فوتبال دنیا، زانتی: بابت چهره زشتی که طرفداران ریورپلاته برای فوتبال آرژانتین ساختند، متأسفم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، زانتی: بابت چهره زشتی که طرفداران ریورپلاته برای فوتبال آرژانتین ساختند، متأسفم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید