لایروبی روزانه رودخانه های شمال تهران

به گزارش فروشگاه کوچک، شهرداری منطقه یک گفت: لایروبی و پاکسازی روزانه و مستمر رودخانه ها و مسیل های سطح منطقه یک در حال اجرا است و رسوبات حوضچه ها تخلیه و مسیل ها آماده بارش های بهاری هستند.

لایروبی روزانه رودخانه های شمال تهران

جهت دریافت خدمات طراحی داخل باغ ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران سیدحمید موسوی شرایط لایروبی و رسوب برداری از مسیل ها را مورد بازدید و آنالیز قرار داد و گفت: با تمهیدات اجرایی شامل استقرار 500 نیروی خدمات شهری در نقاط حساس و آبگیر، لایروبی مستمر انهار، مسیل ها، حوضچه های رسوب گیر و انجام پیش بینی های لازم با توجه به بارش های پیش رو راهنمایی آب های سطحی مدیریت شده و گنجایش مسیل ها افزایش پیدا نموده است.

وی افزود: منطقه یک سرچشمه 13 رودخانه به طول 43 کیلومترو 15 حوضچه رسوبگیر است که با حضور نیروهای لایروب روزانه پاکسازی می شوند.

موسوی افزود: از رسوب برداری حوضچه های ارم و مسیل مقصودبیک که در دو شب متوالی با استفاده از یک دستگاه بیل مکانیکی، پنج دستگاه کامیون انجام و تعداد 31 سرویس به حجم تقریبی حدود 185 مترمکعب رسوب خارج شد.

شهردار منطقه یک با بیان اینکه این اقدامات با هدف افزایش حجم مسیل ها و جلوگیری از حوادث غیر مترقبه ناشی از بارش باران انجام شد، گفت: تعداد 25 سرویس سنگ و رسوبات نیز از رودخانه مقصودبیک با استفاده از یک دستگاه بیل مکانیکی و شش دستگاه کامیون به حجم تقریبی 150 متر مکعب تخلیه شد.

وی ادامه داد: تا به امروز با حمل و تخلیه رسوبات حوضچه های مسیل خرگوش دره،ارم و مقصود بیک با تجهیزات و ماشین آلات در قالب بیل مکانیکی، لودر، بابکت و کامیون مایلر بالغ بر 500 متر مکعب رسوبات خارج شد و مسیل ها آماده پذیرش بارش ها هستند.

به گزارش شهر نوشت موسوی در انتها اظهارکرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و بارش های متناوب بهاری، بهترین مکان برای سپری کردن این ایام منازل است و شهروندان از حضور در حاشیه رودخانه ها حتی برای زمان اندک نیز پرهیز نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 898

به "لایروبی روزانه رودخانه های شمال تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لایروبی روزانه رودخانه های شمال تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید