لیپی: تجربه 30 ساله ام می گوید هنوز امکان حذف گوانگژو وجود دارد

به گزارش فروشگاه کوچک، خبرنگاران: با وجود پیروزی قاطعانه نماینده چین در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، سرمربی ایتالیایی این تیم هنوز نگران اتفاقاتی است که امکان دارد در دیدار برگشت رخ دهد.

لیپی: تجربه 30 ساله ام می گوید هنوز امکان حذف گوانگژو وجود دارد

با تور گوانجو یه جذابترین شهر چین سفر کنید، ترکیبی از مدرنیته و سنت چینی که در یکجا جمع شده اند.

به گزارش خبرنگاران، مارچلو لیپی که شاگردانش در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در خانه حریف، تیم کاشیوا ریسول ژاپن را با نتیجه 4 بر یک در هم کوبیدند محتاطانه در مورد شانس صعود تیمش به فینال رقابت ها اظهار نظر کرد.

لیپی به همراه یوونتوس سابقه قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را دارد، به سایت فیفا گفت: فکر نمی کنم که گوانگژو با این پیروزی حضورش در فینال را قطعی نموده باشد. من 64 سال سن دارم و 30 سال مربیگری نموده ام و تجربه ای که از این سال ها به دست آورده ام می گوید در فوتبال هرگز نمی تواند پیش بینی کنید که در یک بازی چه اتفاقی ممکن است رخ دهد، ضمن اینکه کاشیوا ریسول تیم قابلی است و بازی برابر آن کار آسانی نیست.

شاگردان لیپی با پیروزی که برابر نماینده ژاپن کسب کردند بار دیگر صندلی خود به عنوان مدعی جدی فتح لیگ قهرمانان اروپا تثبیت کردند، اتفاقی که در صورت وقوع به انتظار 23 ساله چینی ها برای قهرمانی در مهم ترین تورنمنت باشگاهی فوتبال قاره آسیا خاتمه می دهد.

آخرین قهرمانی چینی ها در لیگ قهرمانان آسیا را تیم لیائونینگ در سال 1990 کسب کرد و اکنون گوانگژو در آستانه کسب این عنوان است، هرچند لیپی هنوز با اطمینان در این باره اظهار نظر نمی کند. وی توضیح داد: هنوز به مرحله بعد نرفته ایم اما هدف مان این است که ببریم و حضورمان را در فینال قطعی کنیم.

لیپی در صورت رساندن گوانگژو به عنوان قهرمانی، اولین مربی تاریخ فوتبال خواهد بود که جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ قهرمانان آسیا را بالای سر برده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 326

به "لیپی: تجربه 30 ساله ام می گوید هنوز امکان حذف گوانگژو وجود دارد" امتیاز دهید

1 کاربر به "لیپی: تجربه 30 ساله ام می گوید هنوز امکان حذف گوانگژو وجود دارد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیپی: تجربه 30 ساله ام می گوید هنوز امکان حذف گوانگژو وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید