محققان: افسردگی در بچه ها از 7 سالگی قابل تشخیص است

به گزارش فروشگاه کوچک، یک مطالعه جدید نشان می دهد علائم افسردگی در بچه ها از هفت سالگی قابل مشاهده است و علائم هشدار دهنده می تواند مسائل عاطفی آینده را پیش بینی کند.

محققان: افسردگی در بچه ها از 7 سالگی قابل تشخیص است

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دیلی میل، یک مطالعه جدید نشان می دهد علائم افسردگی در بچه ها از هفت سالگی قابل مشاهده است.

محققان آمریکایی با اسکن کردن مغز بچه ها علائم افسردگی در آنها را پیدا کرده اند، کسانی که افسردگی داشتند ارتباط کمتری بین نیمه های مغز داشتند.

در بسیاری از افراد علائم افسردگی از دوره نوجوانی و با نشانه هایی از استرس و اضطراب پیدا می شود در عین حال تعداد زیادی از افرد نیز در سنین پایین کودکی به این اختلال دچار می شوند.

یک مطالعه نشان می دهد افسردگی ممکن است در مغز بچه ها از هفت سالگی شروع شود و علائم هشدار دهنده می تواند مسائل عاطفی آینده را پیش بینی کند.

محققان آمریکایی تقریباً 100 کودک را مورد مطالعه قرار دادند و دریافتند می توانند پیش بینی کنند که در سن 7 سالگی بچه های هستند که از افسردگی رنج می برند.

وزرات بهداشت آمریکا پیش تر اعلام کرده بود، اضطراب و افسردگی، سالانه 56 میلیون نفر را تحت تأثیر قرار می دهد و برای دولت هزینه های درمانی بسیار به بار می آورد.

این مطالعه در ژورنال JAMA Psychiatry منتشر شد و نشان داد تقریباً از هر 5 کودک، علائم افسردگی آنها در طی چهار سال بدتر می شود.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 756

به "محققان: افسردگی در بچه ها از 7 سالگی قابل تشخیص است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محققان: افسردگی در بچه ها از 7 سالگی قابل تشخیص است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید