مدافع ناپولی در لیست خرید رئال مادرید

به گزارش فروشگاه کوچک، باشگاه رئال مادرید وضعیت مدافع تیم فوتبال ناپولی را زیر نظر دارد.

مدافع ناپولی در لیست خرید رئال مادرید

به گزارش خبرنگاران، در حالی که نشریات مختلف از علاقه باشگاه رئال مادرید نسبت به جذب پل پوگبا و میرالم پیانیچ از دو تیم منچستریونایتد و یوونتوس خبر داده اند، اکنون نشریه اسپانیایی آس چاپ مادرید خبر می دهد که کالیدو کولیبالی نیز در لیست خرید این باشگاه اسپانیایی واقع شده است. طبق این گزارش در صورتی که رافائل واران در تابستان پیش رو سانتیاگوبرنابئو را ترک کند، سران باشگاه رئال مادرید تمرکز خود را روی جذب این مدافع 27 ساله خواهند گذاشت.

در هفته های اخیر گزارش های زیادی در مورد احتمال جدایی واران از رئال مادرید منتشر شده و از منچستریونایتد و یوونتوس به عنوان مقاصد احتمالی این هافبک فرانسوی یاد شده است. آس مدعی شده است که زین الدین زیدان برنامه اش در صورت جدایی واران را تعیین نموده و کولیبالی را به عنوان جانشین این هافبک فرانسوی در نظر گرفته است.

کارلو آنچلوتی، سرمربی تیم فوتبال ناپولی در تازه ترین اظهارنظر خود گفته است کالیدو کولیبالی قصد ترک این تیم را ندارد، اما اگر باشگاهی همچون رئال مادرید با وی تماس بگیرد، شرایط می تواند تغییر کند.

این مدافع سنگالی که متولد فرانسه است تا کنون پیشنهاد باشگاه هایی همچون منچستریونایتد، منچسترسیتی، چلسی و آرسنال را رد نموده، این در حالی است که او تا ماه ژوئن 2023 با ناپولی قرارداد دارد.

ارزش کولیبالی در بازار نقل وانتقالات بیش از 100 میلیون یورو تخمین زده شده است. در عین حال نشریه کوریره دلو اسپورت مدعی شده است که این مدافع سنگالی بند فسخ 150 میلیون یورویی برای باشگاه های غیرایتالیایی دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 188

به "مدافع ناپولی در لیست خرید رئال مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدافع ناپولی در لیست خرید رئال مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید