مدل وان حمام جدید کروی شکل با طراحی بسیار عجیب و خلاقانه

به گزارش فروشگاه کوچک، انتخاب مدل وان حمام جدید برای خانه کاری تقریبا آسان است چرا که اولویت ها تعیین است و خانه دارها به راحتی با در نظر دریافت اندازه، شکل، کیفیت و نوع وان، مدل مد نظر خود را انتخاب می نمایند. اما مدلی که در این پست با آن آشنا خواهید شد حقیقتا طراحی عجیب و صد البته بسیار خلاقانه دارد که خود بنده نیز تابحال نمونه ای مانند آنرا در هیچ ژورنال یا سایت اینترنتی ندیده بودم. قطعا با استفاده از این وان کروی که به نام حمام کروی نیز شناخته می گردد، دیگر مرز بین اتاق خواب و حمام از بین می رود. با این وان، می توانید در حالت معلق در هوا به استحمام یا حتی استراحت بپردازید.

مدل وان حمام جدید کروی شکل با طراحی بسیار عجیب و خلاقانه

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ اختصاصی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

حمام کروی یک حباب شیشه ای به شکل کره است که در میان هوا معلق می ماند و مصرف کننده با توجه به تکنولوژی بکار رفته در آن می تواند انواع حالت را ایجاد نموده و آنها را تغییر دهید. برای مثال قادر خواهید بود نوع دوش آن را طوری مشخص کنید که ریزش قطرات آب باران را شبیه سازی کند. حتی می توانید دمای داخل کره را به دلخواه خود تغییر دهید یا میزان رطوبت، روشنایی، صدا و بوی پخش شونده داخل کره را به سلیقه و خواسته خودتان مشخص کنید. جالب است بدانید این وان حمام مستقل و معلق در هوا، از زیردریایی ها دهه 30 میلادی که برای نفوذ به اعماق تاریک آب طراحی شده بوند الهام گرفته است. این وان هم همین کار را می نماید اما بجای شیرجه به اعماق آب، شما را در هوا معلق نگاه می دارد.

وان حمام جدید

منبع: اتاق
انتشار: 14 آبان 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1311

به "مدل وان حمام جدید کروی شکل با طراحی بسیار عجیب و خلاقانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل وان حمام جدید کروی شکل با طراحی بسیار عجیب و خلاقانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید