مراکز خرید پیزا، ایتالیا

به گزارش فروشگاه کوچک، پیزا، یکی از مهم ترین مقصدهای گردشگری در ایتالیا است. این شهر، به غیر از جاذبه های تاریخی و برج مشهورش، جاذبه های دیگری مثل انواع مرکز تجاری هم دارد.

مراکز خرید پیزا، ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

پیزا (Pisa) شهری واقع در توسکانی در مرکز کشور ایتالیا است که بر کرانه شرقی دهانه رود آرنو در دریای تیرنی قرار گرفته است. این شهر به خاطر وجود برج پیزا در آن معروف است، هر چند بیش از 20 بنای تاریخی دیگر شامل کلیسا، کاخ و پل هایی بر فراز رودخانه آرنو نیز در این شهر قرار دارند. در تور ایتالیا می توان از دیدنی های این شهر زیبا بازدید کرد.

پیزا، یکی از شهرهای توریستی ایتالیا، بیشتر به خاطر برج کج پیزا مشهور است. ولی جاذبه های دیگری هم دارد مثلا کلیساهای قدیمی و آثار معماری دیدنی. یکی دیگر از تفریحات جذابی که می توانید در پیزا به آن مشغول شوید و از تک تک لحظات آن لذت ببرید، خرید کردن است.

در پیزا مثل سایر شهرهای توریستی جهان، در اطراف جاذبه های مشهور، فروشگاه های سوغات و صنایع دستی زیادی وجود دارد که می توانید از آن ها خرید کنید ولی معمولا این فروشگاه ها از حالت عادی گران تر هستند و هر چه از مناطق توریستی فاصله بگیرید، ارزان تر می شوند.

پیزا شهری است که در نگاه اول شاید فکر کنید غیر از برج کج پیزا، هیچ جاذبه دیگری ندارد. ولی اگر وقت بگذارید و به گوشه و کنار شهر سر بزنید می توانید فروشگاه های خاص و جاذبه های منحصربه فردی کشف کنید. در فروشگاه ها و بوتیک های شیک پیزا می توانید جدیدترین محصولات از بهترین برندهای جهان را خریداری کنید. فروشگاه های هنری و بوتیک های بسیار شیک و جذابی دارد که حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید، از دیدن آن ها لذت می برید.

به غیر از فروشگاه ها و بوتیک های مستقل، پیزا چند مرکز تجاری بزرگ هم دارد که در ادامه چند مورد از آن ها را معرفی می کنیم.

مرکز تجاری پیزانووا (Centro Commerciale Pisanova)

مرکز تجاری پیزانوا در خیابان Venezia Giulia قرار گرفته است و یکی از مشهورترین مراکز تجاری شهر است. این مرکز از دوشنبه تا آدینه از ساعت 9 صبح تا 8 شب باز است. مثل همه مراکز تجاری بزرگ، این مجموعه به غیر از فروشگاه، امکانات دیگری مثل انواع رستوران و کافه دارد که در آن ها می توانید انواع فست فود و غذاهای ایتالیایی را نوش جان کنید و بین خرید، استراحت کنید.

دمای هوای این مرکز تجاری با دستگاه های تهویه مطبوع به خوبی کنترل می گردد. امکانات لازم برای رفت وآمد معلولان دارد. یک محوطه کوچک مخصوص بازی و سرگرمی بچه ها دارد که با خیال راحت می توانید فرزند خود را سرگرم کنید و به خرید بپردازید. داروخانه و سالن های آرایش و پیرایش زنانه و مردانه نیز در این مجموعه وجود دارد. وای فای رایگان در سراسر مجموعه، قابل دسترسی است.

به مناسبت های مختلف، رویدادهای فرهنگی و جشنواره های تخفیف در این مرکز برگزار می گردد. فروشگاه های این مرکز محصولات متنوعی دارند. کیف و کفش، عینک، زیورآلات، لوازم منزل و محصولات آرایشی و بهداشتی از جمله فروشگاه های این مجموعه است. برندهای این مرکز شناخته شده نیستند ولی کیفیت مطلوبی دارند.

فروشگاه VALENTI & C. S.R.L.

در مرکز شهر پیزا و در خیابان مشهور Borgo Stretto یک فروشگاه قدیمی به نام فروشگاه VALENTI قرار گرفته است. این مجموعه در دهه 70 افتتاح شده است و از همان زمان تا کنون، به عنوان یکی از بهترین فروشگاه های پیزا برای ارائه جدیدترین محصولات مد و برترین طراحی های مدرن، شناخته می گردد. این کسب وکار بزرگ در ابتدا کار خود را به عنوان یک فروشگاه زیورآلات در خیابان Borgo Stretto آغاز کرد ولی به مرور زمان به یک فروشگاه مهم برای عرضه بهترین محصولات مد آقاین و بانوان تبدیل شد.

در این مجموعه، برندهای بسیار مشهوری مثل سلین، ورساچه، ایو سن لوران، کارتیه، سن لوران، کنزو، گس، آدیداس، دیور، فندی، گوچی، پرادا، استلا و... محصولات خود را ارائه می نمایند. در مرکز پیزا، چند شعبه دیگر از این فروشگاه ایجاد شده است که هر کدام تاریخچه خود را دارد و بین اهالی شهر و گردشگران بسیار محبوب است.

در سال 2000، این فروشگاه بازسازی شد و نمای بسیار زیبایی برای آن ساخته شد. شعبه های بعدی هر کدام به تنهایی یکی از بهترین فروشگاه های مد در ایتالیا و توسکانی هستند. در سال 2003 شعبه مخصوص پوشاک بانوان و در سال 2005، شعبه مخصوص پوشاک آقایان، افتتاح شد.

منبع: کجارو / pisanova.com / vogue.it / valentipisa.it
انتشار: 3 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 613

به "مراکز خرید پیزا، ایتالیا" امتیاز دهید

1 کاربر به "مراکز خرید پیزا، ایتالیا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز خرید پیزا، ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید