مشخصات نمایشگر گوشی تاشو گوگل پیکسل فولد لو رفت

به گزارش فروشگاه کوچک، در ماه های گذشته گزارش های زیادی در خصوص اولین گوشی تاشو گوگل موسوم به پیکسل فولد منتشر شده است. طبق همین گزارش ها، طراحی این گوشی تا حدی مشابه گوشی تاشو اوپو Find N است و از چیپست تنسور بهره می برد. حالا سایت 91Mobiles بخشی از ویژگی های نمایشگر این گوشی را فاش نموده است.

مشخصات نمایشگر گوشی تاشو گوگل پیکسل فولد لو رفت

بر اساس این گزارش، نمایشگر داخلی و بیرونی پیکسل فولد به وسیله سامسونگ ساخته می شوند. نمایشگر اصلی مبتنی بر رزولوشن 1840 در 2208 است و 123 در 148 میلی متر مقدار دارد. ظاهرا حداکثر روشنایی این نمایشگر به 1200 نیت می رسد و میانه روشنایی آن 800 نیت است. بعلاوه نمایشگر داخلی از رفرش ریت 120 هرتزی پشتیبانی می نماید. در این گزارش به دیگر مشخصه های این گوشی اشاره ای نشده است.

اما طبق یکی دیگر از شایعات مطرح شده، پیکسل فولد از سه دوربین اصلی بهره می برد. دوربین اصلی مبتنی بر سنسور 64 مگاپیکسلی است و در کنار آن اولترا واید 12 مگاپیکسلی و تله فوتو 10 مگاپیکسلی انجام وظیفه می نماید. همانطور که گفتیم این گوشی مبتنی بر چیپست تنسور است و با توجه به اینکه بر اساس کد های فاش شده در این زمینه مشابه پیکسل 6 محسوب می گردد، پس به احتمال زیاد شاهد استفاده از نسل اول این چیپست خواهیم بود. البته در این میان ممکن است گوگل این گوشی را با نسل سوم چپیست تنسور راهی بازار کند.

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 مهر 1401 بروزرسانی: 23 مهر 1401 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 2225

به "مشخصات نمایشگر گوشی تاشو گوگل پیکسل فولد لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات نمایشگر گوشی تاشو گوگل پیکسل فولد لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید