معرفی اولین ساعت هوشمند با هدفون داخلی

به گزارش فروشگاه کوچک، ساعت هوشمند Watch Buds که به تازگی در دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا (EUIPO) به ثبت رسیده است، اولین ساعت هوشمند هوآوی با هدفون داخلی خواهد بود. استفاده از هدفون داخلی در یک ساعت هوشمند ایده جدیدی نیست، اما هیچ سازنده ساعت هوشمندی تا بحال در پی ترکیب این دو ویژگی نبوده است.

معرفی اولین ساعت هوشمند با هدفون داخلی

به گزارش خبرنگاران، یک اپلیکیشن علائم تجاری اخیرا نشان داده که هوآوی ممکن است در پی تغییر محصولات پوشیدنی خود با ساعت هوشمندی باشد که دارای هدفون های داخلی است. این اپلیکیشن که به وسیله LetsGoDigital کشف شده است، به دستگاهی به نام Huawei Watch Buds اشاره دارد که سرنخ آن در نامش وجود دارد. این پتنت که در 28 مارس 2022 به ثبت رسیده است، مطابق با طبقه بندی Nice 9 و 14 اتحادیه اروپا است.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، طبقه بندی 9 یک ساعت هوشمند حاوی هدفون را توصیف می نماید و طبقه بندی 14 به طور کلی ساعت های مچی را پوشش می دهد. هوآوی اولین شرکتی نخواهد بود که ساعت هوشمند با هدفون داخلی عرضه می نماید، اما یکی از اولین فراوریکنندگان بزرگی است که اقدام به فراوری چنین محصولی نموده است. ترکیب ساعت هوشمند و هدفون، سبب افزایش حجم محصول شده و ممکن است بعضی ویژگی های ساعت هوشمند را قربانی کند. هوآوی در حال حاضر هدفون های بزرگی مانند FreeBuds 4 را عرضه نموده است و احتمالا نخواهد نتوانست هدفون هایی به بزرگی FreeBuds 4 را در یک ساعت هوشمند قرار دهد. در مورد زمان عرضه این محصول اطلاعاتی وجود ندارد. ثبت Watch Buds در EUIPO به این معنا خواهد بود که هواوی میخواهد ساعت های Watch Buds را در خارج از چین نیز عرضه کند.

منبع: notebookcheck

منبع: فرارو
انتشار: 26 خرداد 1401 بروزرسانی: 26 خرداد 1401 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 2139

به "معرفی اولین ساعت هوشمند با هدفون داخلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی اولین ساعت هوشمند با هدفون داخلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید