معرفی هتل ریکسوس پریمیوم دبی ، 5 ستاره

به گزارش فروشگاه کوچک، از بهترین هتل های 5 ستاره دبی می توان برج و هتل ریکسوس پریمیوم دبی را نام برد. هتلی که نه تنها اقامتی راحت و فوق العاده دارد بلکه رستوران هایی با طراحی داخلی و غذاهایی عالی دارد. می توانید بهترین نماهایی از ساحل، چرخ و فلک دبی و دیگر مکان های تفریحی آن را در دید خود داشته باشید. حتی نمای شبانه و زیبای شهر می تواند یکی از بهترین مناظر در هنگام شب باشد که از هتل ریکسوس پریمیوم دبی Rixos Premium Dubai JBR نمایان است. در متن زیر، مجله خبرنگاران خصوصیات رفاهی، تفریحی، موقعیت هتل و چگونگی دسترسی داشتن به جاذبه های دیدنی این شهر از هتل ریکسوس پریمیوم دبی را بیان می کنیم. برای رزرو تور دبی از تهران با بهترین خدمات به وبسایت ما مراجعه کنید.

معرفی هتل ریکسوس پریمیوم دبی ، 5 ستاره

خدمات رفاهی هتل ریکسوس پریمیوم دبی

میز پذیرش شبانه روزی پذیرای تمام مهمانان است. این هتل 5 ستاره فوق العاده برجی بلند با 35 طبقه است که از دو ساختمان تشکیل شده است. برای رفتن به مراکز خرید می توانید ترانسفر بگیرید. کافی نت، ترانسفر فرودگاهی، خدمات تور و گردشگری دبی، کتابخانه، اتاق ملاقاتی با امکانات مورد نیاز افراد برای سمینارها و تجارت، خدمات نظافت اتاق ها و البته شستشو و اتوکشی آن ها از جمله امکانات مختصری است که در اینجا خواهید دید.

ورود به هتل ریکسوس پریمیوم دبی، از ساعت 3 بعد از ظهر به بعد شروع شده و در نهایت در ساعت 4 صبح خاتمه می پذیرد. هنگام ظهر نیز باید اتاق خود را تحویل دهید. اقامت بچه ها تا 6 سال رایگان است تنها در صورتی که از تخت های موجود در اتاق استفاده شود. در ضمنً امکانات میز پذیرش و هتل شامل خدمات زیر است:

برای رفتن به ساحل می توانید حوله بگیرید. پذیرش شبانه روزی، خدمات فکس یا فتوکپی، امکاناتی برای افراد ناتوان و کرایه ماشین و براق کننده کفش هم دارد. کارکنان هتل به زبان های انگلیسی، عربی، آلمانی، فرانسوی، روسی و ایتالیایی صحبت می کنند.

امکانات تفریحی هتل ریکسوس پریمیوم دبی

اگر به تفریحات ساحلی علاقه مند هستید، می توانید به ساحل بروید و هر ورزش ها و بازی های آبی که دوست دارید، انجام دهید. باشگاه ورزشی هتل نمایی رو به دریا و استخر و باغ دارد. هتل ریکسوس پریمیوم دبی برای علاقه مندان به شنا، استخر بچه ها، استخر روباز، کافه کنار استخر، و باغی به همراه چترهای آفتابگیر، جکوزی و سونا دارد. حمام ترکی هم دارد. رزرو هتل از میان هتل های دبی را در سایت خبرنگاران انجام دهید.

خدمات تور و گشت های شهری بهترین برنامه گشت و گذار در شهر را برایتان فراهم می کند. زمین گلف، باشگاه شبانه، موسیقی زنده، ساحل و باشگاه و زمین بازی بچه ها از دیگر تفریحات هیجان انگیز این هتل است.

رستوران های هتل:

بوفه صبحانه با صبحانه های قاره ای هر روزه از ساعت 06:30 صبح تا 10:30 در دسترس است. خدمات سرو غذا در اتاق ها نیز شبانه روزی است. در این هتل 5 رستوران و سالن غذاخوری به شرح زیر آماده خدمات رسانی به شما هستند.

  • رستوران لویجیا (Luigia Ristorante): این رستوران هر روزه باز بوده و ناهار و شام را سرو می کند.
  • رستوران اس تی کا (STK): این رستوران استیک متخصص در غذاهای آمریکایی بوده و هر روز شام را سرو می کند. هر روز هم باز است.
  • کافه ساحلی آزوره (Azure Beach): کافه ای در ساحل است که دسرها و غذاهای سبک را هر روزه فراهم می کند.
  • رستوران ریویرا (Riviera Seafood Grill): این رستوران، متخصص در غذاهای دریایی و گریل شده است. همچنین انواع غذاهای مدیترانه ای را برای ناهار و شام و برای هر روز می توانید در این رستوران سفارش دهید.
  • رستوران توکویس (Turquoise Restaurant): این رستوران متخصص در غذاهای محلی و بین المللی است و صبحانه، ناهار و شام را سرو می کند. شما مهمانان می توانید از نوشیدنی در کافه کنار آن لذت ببرید. این رستوران، روزانه باز است.

امکانات اتاق های هتل ریکسوس پریمیوم دبی

تمام 414 اتاق و سوئیت با تهویه مطبوع و اینترنت رایگان وای فای مجهز هستند. از میان سوئیت های خانوادگی هم می توانید اتاق مورد نظر خود را انتخاب نموده و اقامتی فوق العاده راحت با خانواده و بچه ها خود داشته باشید. خانواده های مهمان، از امکانات مراقبت از بچه ها و استخر و ساحل خصوصی برای بچه ها می توانند بهره مند شوند. حتی در اتاق هتل و اینترنت وای فای دارند. میز مطالعه و مبلمانی زیبا دارند و اقامت شما را درون اتاق با احساسی خوشایند تکمیل می کنند. تمام امکانات درون حمام ها همانند شامپوها، نرم کننده ها، خمیر دندان و مسواک و … هستند.

  • و بسیاری دیگر

برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از این هتل، می توانید سری به قسمت رزرو هتل دبی در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل ریکسوس پریمیوم دبی

تمام اتاق های هتل، اینترنت وای فای رایگان و پارکینگ رایگان دارند. نماهای اتاق ها، بسیار عالی بوده و می توانید منظره زیبایی از دبی و جمیرا رزیدنس بیچ را داشته باشید. در حمام ها وان واقع شده است.

  • اتاق دولوکس دبل: اتاقی با یک تخت کینگ دو نفره یا دو تخت یک نفره است. مساحت این اتاق 37 متر مربع است.
  • اتاق پریمیوم دبل: یک تخت دو نفره کینگ یا دو تخت یک نفره دارد. قابلیت اضافه نمودن تخت دارد. دو مهمان به همراه دو کودک می توانند در این اتاق بمانند. تمام امکانات اتاق ها نیز در هتل ریکسوس پریمیوم دبی و این اتاق فراهم شده است. مساحت آن، حدود 37 متر مربع دارد.
  • سوئیت جونیور: همانند دیگر اتاق ها، تمام امکانات مورد نیازتان را در این سوئیت پیدا خواهید نمود. تخت دو نفره کینگ در آن قرار داده شده است.
  • سوئیت دولوکس یک خوابه: یک تخت کینگ بسیار بزرگ برای اقامت دو نفر در این سوئیت قرار داده شده است. در نتیجه دو مهمان بزرگسال و دو کودک می توانند در این اتاق اقامت داشته باشند. فضای این اتاق 48 متر مربع است.
  • سوئیت یک خوابه پریمیوم: یک اتاق خواب با تخت دو نفره کینگ به همراه اتاق نشیمن دارد. دو مهمان بزرگسال به همراه دو کودک می توانند این اتاق را رزرو کنند. 84 متر مربع مساحت دارد.
  • سوئیت دو خوابه پریمیوم: در اولین اتاق خواب این سوئیت یک تخت دو نفره بزرگ قرار داده اند. اتاق دوم این سوئیت نیز همانند اتاق اول مبلمان شده و در مجموع 4 مهمان بزرگسال را به همراه دو کودک می توانند در این سوئیت اقامت داشته باشند. تمام امکاناتی که درون اتاق ها قرار دارند از جمله مبل، تلفن، تهویه مطبوع، وان و حمام خصوصی در این سوئیت وجود دارد. این اتاق دارای 125 متر مربع مساحت است.

فاصله هتل تا جاذبه های دبی

هتل ریکسوس پریمیوم دبی در فاصله 200 متری ساحل میدان و دیگر سواحل واقع شده است. با این حال نزدیک ترین فرودگاه به این هتل 5 ستاره، فرودگاه بین المللی المکتوم است. از خوبی های موقعیت مکانی این هتل، نزدیکی به سواحلی مارینا بیچ و هیدن بیچ است.

  • ایستگاه مترو دبی مارینا مال: این ایستکاه مترو در نزدیکی و در 800 متری هتل است. اگر حوصله کنید، با 5 دقیقه پیاده روی به این ایستگاه برسید. از این ایستگاه می توانید مستقیم به دیگر نقاط دبی بروید.
  • مرکز خرید دبی مارینا: در نزدیکی و 1 کیلومتری هتل است. پس با پیاده روی هم می توانید خود را به آنجا برسانید.
  • برج خلیفه: تا شما 1 کیلومتر فاصله داشته که با تاکسی 30 دقیقه ای می رسید.
  • دبی مال: 5 کیلومتر تا این هتل فاصله دارد. می توانید با تاکسی 35 دقیقه یا کمتر خود را به آنجا برسانید.
  • مرکز خرید سیتی واک: تا این فروشگاه 1 کیلومتر فاصله داشته که اگر با تاکسی بروید، 30 دقیقه در راه خواهید بود.
  • دبی اوتودرام: این مرکز خرید نیز در 19.5 کیلومتری هتل بوده که با آن هم با 35 دقیقه ای رانندگی به آنجا می رسید.
  • پارک آبی آکواونچر: تا هتل تقریبا 1 کیلومتر فاصله دارد. تاکسی 5 دقیقه ای شما را به این مکان که در پالم جمیرا واقع شده است، می رساند. از ترانسفر هتل هم می توانید استفاده کنید
  • برج العرب: این پارک در مسافت 5کیلومتری قرار داشته که برای رسیدن به آن توسط تاکسی حدود 10 دقیقه زمان نیاز دارید.
  • فرودگاه بین المللی دبی: 29.3 کیلومتر فاصله هتل ریکسوس پریمیوم دبی تا این فرودگاه است که توسط تاکسی 31 دقیقه ای این جهت طی می شود.
  • فرودگاه بین المللی المکتوم: تا این هتل حدود 21.5 کیلومتر فاصله داشته که با 35 دقیقه رانندگی به ورودی هتل خواهید رسید.
  • فرودگاه بین المللی شارجه: 1 کیلومتر است که با تاکسی یک ساعت تا هتل فاصله دارید.

موقعیت هتل ریکسوس پریمیوم دبی

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

امارات، دبی، د واک، جمیرا بیچ رزیدنس

Jumeirah Beach Residence، The Walk - Dubai - United Arab Emirates

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1065

به "معرفی هتل ریکسوس پریمیوم دبی ، 5 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل ریکسوس پریمیوم دبی ، 5 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید