معرفی هتل فور پوینتز ساسکاتون ، 3 ستاره

به گزارش فروشگاه کوچک، هتل فور پوینتز ساسکاتون | Four Points Saskatoon Hotel

این هتل که در سال 2009 ساخته شده است، دارای 119 اتاق در 4 طبقه می باشد، با دانشگاه ساسکاچوان 9 دقیقه رانندگی فاصله دارد، Willows Golf در 2 کیلومتری هتل واقع شده است. هتل فور پوینتز ساسکاتون Four Points Saskatoon Hotel در 5 کیلومتری موزه توسعه غرب ساسکاتون و تئاتر برادوی، قرار گرفته است. دانشگاه بریج و بیمارستان دانشگاه سلطنتی نیز در فاصله 10 کیلومتری قرار دارند. در ادامه همراه با خبرنگاران باشید تا به شما هتل فور پوینتز ساسکاتون را با تمام ویژگی های رفاهی، تفریحی و فاصله آن با جاذبه های مختلفی که دارد را معرفی کنیم.

معرفی هتل فور پوینتز ساسکاتون ، 3 ستاره

از سفر با تور کانادا ارزان قیمت لذت ببرید.

خدمات رفاهی هتل فور پوینتز ساسکاتون

این هتل 3 ستاره دارای امکانات برگزاری رویدادها و جلسات متشکل از 3 اتاق جلسه و 1100 متر مربع مساحت فضای کنفرانس می باشد. همچنین شامل ارائه صبحانه با هزینه اضافه در هر روز است. علاوه بر این، مجهز به اینترنت سیمی و وای فای رایگان، ایستگاه کامپیوتر، روزنامه های رایگان در لابی، تلویزیون در مناطق مشترک و دستگاه فکس و فتوکپی می باشد. این هتل همچنین دارای خدمات خشکشویی، مرکز تجاری 24 ساعته، میز پذیرش 24 ساعته، خدمات چک این سریع، صندوق امانات و انبار چمدان است، علاوه بر این، پارکینگ نیز بدون پرداخت هزینه در دسترس می باشد. خدمات تور و بلیط و کارکنان چند زبانه که با زبان های آلمانی، فیلیپینی، یونانی، اسپانیایی،فرانسوی و انگلیسی صحبت می نمایند آماده خدمت هستند. دستگاه خودپرداز بانک و یک کافی شاپ در هتل در دسترس است که در آن مهمانان می توانند نوشیدنی های مورد علاقه خود را سفارش دهند. ورود به هتل از ساعت 15 بعد از ظهر تا 12 شب می باشد و برای خروج، حتما باید تا قبل ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید.

امکانات تفریحی هتل فور پوینتز ساسکاتون

امکانات تفریحی در این هتل 3 ستاره شامل استخر داخل سالن (تمام سال)، جکوزی داغ و مرکز تناسب اندام می باشد. این هتل دارای یک کافه می باشد که می توانید از آن نوشیدنی مورد علاقه خود را سفارش دهید و لحظات خوش اقامت خود در این هتل را تجربه یک نوشیدنی در این کافه همراه کنید.

رستوران هتل

صبحانه کامل هر روز با پرداخت هزینه اصافه در دسترس است.

رستوران و کافه گاردن گریل The Garden Grille: این رستوران صبحانه، ناهار و شام ارائه می دهد.

سرویس اتاق در محدوده زمانی تعیین انجام می پذیرد.

امکانات اتاق های هتل

تهویه مطبوع، دسترسی به اینترنت رایگان سیمی و وای فای، تماس های تلفنی محلی رایگان، ملافه های ضد آلرژی و امکاناتی مانند تلویزیون ال ای دی با شبکه های جهانی، ماکروویو، قهوه و چای ساز، سشوار، اتو و میز اتو، یخچال و تلفن از جمله امکانات اتاق های این هتل می باشد. نظافت روزانه انجام می گردد، دوش و وسایل آرایشی-بهداشتی رایگان، حوله و سایر ملزومات را نیز شامل می گردد. در هر صورت اگر وسیله ای لازم داشتید کافیست به میز پذیرش درخواست دهید. در صورتی که به تخت اضافی احتیاج داشته باشید می توانید آن را با پرداخت هزینه اضافه درخواست دهید. برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از هتل می توانید سری به قسمت رزرو هتل در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل

  • اتاق کویین با دو تخت کویین: این اتاق ها 344 متر مربع مساحت دارند، دو تخت دو نفره بزرگ کویین در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی نیز می باشند.
  • اتاق دبل: این اتاق ها 300 متر مربع مساحت دارند، دو تخت دو نفره بزرگ کویین در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی نیز می باشند.
  • اتاق کینگ: این اتاق ها 301 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ کویین در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی نیز می باشند.
  • سوییت کینگ: این اتاق ها 560 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ کویین و یک سوفا در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی نیز می باشند.

فاصله هتل با جاذبه های مختلف

  • دانشگاه ساسکاچوان: این دانشگاه تا شما تنها 1 کیلومتر فاصله دارد. اگر پیاده بروید معمولا 100 دقیقه ای آن را می بینید و اگر با تاکسی بروید 10 دقیقه طول می کشد. اتوبوس هم 49 دقیقه تا آن جا فاصله دارد.
  • موزه علوم طبیعی: این موزه با شما حدودا 3 کیلومتر فاصله دارد. با تاکسی 13 دقیقه، با اتوبوس 48 دقیقه و پیاده 100 دقیقه ای خواهید رسید.
  • ورزشگاه گریفیتز: برای رسیدن به این ورزشگاه که حدودا 8 کیلومتر با شما فاصله دارد، اگر با تاکسی بروید 10 دقیقه، اگر با اتوبوس بروید، 46 دقیقه و اگر پیاده بروید حدودا 95 دقیقه ای خواهید رسید.
  • بیمارستان سنت پائول: 8 کیلومتر از شما دورتر است که با تاکسی 11 دقیقه ای و پیاده 60 دقیقه ای به آن جا می رسید. اتوبوس هم بسته به خطی که انتخاب می کنید بین 47 تا 100 دقیقه بعد شما را خواهد رساند.
  • دادگاه ایالتی: این دادگاه با شما 6 کیلومتر فاصله دارد. با پای پیاده تقریبا 7 دقیقه در راه خواهید بود. با اتوبوس هم می توانید بروید که حدود 30 دقیقه را باید در نظر بگیرید.
  • مرکز ساسک تل: 8 کیلومتر با این هتل مونترال فاصله دارد که با تاکسی 17 دقیقه ای و با اتوبوس 60 دقیقه ای می رسید.
  • فرودگاه جی جی دیفن بیکر: این فرودگاه از شما 2 کیلومتر دورتر است. تاکسی شما را 18 دقیقه ای و با اتوبوس 90 دقیقه بعد خواهید رسید.

موقعیت هتل فور پوینتز ساسکاتون

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل :

کانادا، ساسکاچوان S7T 0G3، ساسکاتون، کوپ وی 503

503 Cope Way, Saskatoon, SK S7T 0G3, Canada

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 28 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 342

به "معرفی هتل فور پوینتز ساسکاتون ، 3 ستاره" امتیاز دهید

1 کاربر به "معرفی هتل فور پوینتز ساسکاتون ، 3 ستاره" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل فور پوینتز ساسکاتون ، 3 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید