تور هند ارزان: معرفی هتل های مالی بمبئی (قسمت اول)

به گزارش فروشگاه کوچک، بمبئی از شهرهای بزرگ هند است که همواره گردشگران بسیاری برای تماشا آثار تاریخی و فرهنگی به این شهر سفر می نمایند؛ در این مقاله از خبرنگاران با ما همراه باشید تا به معرفی هتل های مالی در بمبئی بپردازیم.

تور هند ارزان: معرفی هتل های مالی بمبئی (قسمت اول)

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ارزان ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

هند سرزمین رنگارنگ و ادیان مختلف است و به همین علت با تنوع مذهبی و فرهنگی که دارد مطمئنا تاریخ مجذوب کنندهی دارد. سالانه گردشگران بسیاری از گوشه و کنار جهان برای تماشا این کشور زیبا و سحرانگیز به آن سفر می نمایند. محل اقامت در سفر همواره مقوله مهمی بوده است و چه بسا سفری با انتخاب محل اقامت مناسب و باکیفیت، سفری مجذوب کننده تر برای گردشگران خواهد بود و می توانند هزینه خود را صرف امور دیگر سفر بنمایند. از آنجایی که هند و شهرهای آن همانند بمبئی دارای هتل ها و اقامتگاه های بسیار هستند در این مقاله از خبرنگاران برای قصد داریم در بین هتل های بمبئی، به معرفی هتل های ارزان و ارزان در بمبئی بپردازیم؛ با ما همراه باشید.

هتل کوه نور الیت (Hotel Kohinoor Elite)

این هتل یک هتل میان رده در بمبئی است که تا بازار ققنوس بمبئی 0/7 کیلومتر، تا مجتمع Bandra Kurla حدود 3 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی Chhatrapati Shivaji Mumbai حدود 2/8 کیلومتر فاصله دارد.

در داخل این هتل رستورانی وجود دارد که در 24 ساعت شبانه روز برای مهمانان باز است و بعلاوه تمام اتاق های هتل دارای اینترنت بی سیم است.

اتاق های هتل، مدرن و دارای یک تلویزیون صفحه تخت و سیستم تهویه مطبوع است و امکاناتی نظیر چای و قهوه ساز به همراه لوازم بهداشتی در تمام اتاق ها وجود دارد.

مهمانان می توانند در 24 ساعت شبانه روز پذیرش شوند و بعلاوه از هدایت های کارمندان در جهت رزرو تور و برنامه ریزی سفر خود یاری بگیرند.

  • آدرس: Kohinoor City, Kirol Road, LBS Road, Kurla West, 400070 Mumbai
  • این هتل 3 ستاره است و دارای 100 اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی سیم رایگان، ترانسفر فرودگاهی، خدمات اتاق، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع، رستوران، نگهداری چمدان، پذیرش 24 ساعته، خدمات خشکشویی، تهویه مطبوع اتاق ها، صندوق امانات، واکس کفش، اجاره خودرو، سرویس اتاق.

هتل اسکوت (Ascot Hotel)

هتل Ascot یک هتل سه ستاره میان رده در شهر بمبئی واقع در کشور هند است که تا فرودگاه بین المللی Chhatrapati Shivaji Mumbai حدود 20 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی پونا 120/4 کیلومتر فاصله دارد.

این هتل یک مجتمع آرام است که دارای اتاق هایی با رنگ گرم و امکاناتی نظیر چای و قهوه ساز، مبلمان و یخچال در همه اتاق های آن موجود است.

رستوران این هتل غذاهای هندی و بین المللی را برای مهمانان خود سرو می نماید و صبحانه بصورت روزانه برای مهمانان تدارک دیده می گردد.

  • آدرس: 38, Garden Road, Colaba, Colaba, 400038 Mumbai
  • این هتل 3 ستاره است و دارای 26 اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی سیم رایگان، پارکینگ، رستوران، خدمات سرویس، اتاق ها با ممنوعیت استعمال دخانیات، ورود حیوانات خانگی ممنوع، نگهداری چمدان ها، کرایه ماشین، خدمات اتوشویی، مرکز تجاری، پذیرش 24 ساعته، خدمات اتاق، سیستم تهویه، روزنامه.

هتل رودز ان اکوتل بمبئی (Rodas An Ecotel Hotel)

این هتل تا فرودگاه بین المللی Chhatrapati Shivaji Mumbai حدود 5/5 کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی پونا 121/3 کیلومتر و بعلاوه تا موسسه تکنولوژی هند تنها 5 دقیقه فاصله دارد.

این هتل دارای 4 رستوران و پارکینگ است و همه اتاق ها دارای چای ساز، قهوه ساز و اتو است.

در رستوران این هتل می توانید غذاهای بین المللی نوش جان کنید و در کافه آن از خوردن میان وعده هایی که سرو می گردد، لذت ببرید.

  • آدرس: Central Avenue, Hiranandani Gardens, Powai , Andheri East, Powai, 400076 Mumbai
  • این هتل 3 ستاره است و دارای 36 اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی سیم در همه بخش های هتل، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ رایگان، رستوران، خدمات سرویس، اتاق ها با ممنوعیت استعمال دخانیات، رستوران، خدمات تبدیل ارز، پذیرش 24 ساعته، خدمات خشکشویی، مرکز تجاری، سیستم تهویه هوا، کرایه ماشین، گاو صندوق، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، خدمات سرویس.

هتل آی بیس مومبای (ibis Mumbai Airport)

این هتل میان رده تا ترمینال داخلی شماره 1 حدود 0/6 کیلومتر، تا دانشگاه بمبئی 2/9 کیلومتر، تا موسسه فناوری هند بمبئی 7/4 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی Chhatrapati Shivaji Mumbai حدود 1/2 کیلومتر فاصله دارد.

این اقامتگاه مدرن و زیبا دارای یک رستوران است که 24 ساعته آماده برای خدمت رسانی به مسافران خود است و پارکینگ رایگان در اختیار مسافران خود قرار می دهد.

تمامی اتاق ها دارای اینترنت پرسرعت است و امکاناتی نظیر چای و قهوه ساز، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی با لوازم آرایشی و بهداشتی را به مهمانان خود ارائه می دهد.

رستوران این هتل غذاهای بین المللی را در محیطی گرم و آرام سرو می نماید و بعلاوه مهمانان تا حوالی ظهر می توانند از صبحانه ای که برای آنان مهیا شده است، استفاده نمایند، بعلاوه امکان سفارش غذا در اتاق نیز وجود دارد.

  • آدرس: Nehru Road, Ville parle (E), Western Expressway, Near Domestic Airport, 400099 Mumbai
  • این هتل 3 ستاره است و دارای 148 اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی سیم در همه بخش های هتل، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ رایگان، رستوران، خدمات سرویس، اتاق ها با ممنوعیت استعمال دخانیات، رستوران، خدمات تبدیل ارز، پذیرش 24 ساعته، خدمات خشکشویی، مرکز تجاری، سیستم تهویه هوا، کرایه ماشین، گاو صندوق، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، خدمات سرویس، محلی برای سیگار کشیدن.

هتل فب الیت 59 (FabHotel Elite 59)

این هتل میان رده تا بازار ققنوس حدود 3/2 کیلومتر، تا دریاچه Powai حدود 3/3 کیلومتر، تا ترمینال داخلی شماره 1 حدود 3/5 کیلومتر، تا تئاتر Prithvi حدود 5/4 کیلومتر، تا ساحل آکسا حدود 11 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی Chhatrapati Shivaji Mumbai حدود 2/2 کیلومتر فاصله دارد.

این هتل در همه اتاق ها دارای اینترنت بی سیم رایگان است و بعلاوه پارکینگ برای مهمانان نیز وجود دارد. تمامی اتاق ها دارای یک تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی است و بعلاوه پذیرش در این هتل به صورت 24 ساعته انجام می پذیرد.

  • آدرس: Hotel Elite 59, Opp. Alcalya Building Near Garden Restaurant, Marol Church Road, Andheri East 400059 Mumbai
  • این هتل 3 ستاره است و دارای 22 اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی سیم رایگان، اتاق خانوادگی، پارکینگ رایگان، خدمات سرویس، ورود حیوانات خانگی ممنوع، صبحانه در اتاق، خدمات خشکشویی، پذیرش 24 ساعته، خدمات اتاق، سیستم تهویه، گاوصندوق.
منبع: کجارو / booking.com
انتشار: 3 بهمن 1400 بروزرسانی: 3 بهمن 1400 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 2006

به "تور هند ارزان: معرفی هتل های مالی بمبئی (قسمت اول)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هند ارزان: معرفی هتل های مالی بمبئی (قسمت اول)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید