نعمتی: دوست داریم لیگ برتر ادامه پیدا کند

به گزارش فروشگاه کوچک، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جدا از اینکه شانس قهرمانی در لیگ برتر را داریم، علاقمند هستیم بازی ها ادامه پیدا کند.

نعمتی: دوست داریم لیگ برتر ادامه پیدا کند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بر اساس اعلام رسانه باشگاه پرسپولیس، سیامک نعمتی در مورد شروع دور جدید تمرینات تیم پرسپولیس و میزان آمادگی بدنی بازیکنان گفت: خدا را شکر که همه چیز مثل قبل است. از نظر بدنی و ذهنی در شرایط خوبی قرار داریم و فکر می کنم آماده شروع بازی ها هستیم. با شرایط موجود تا یک هفته دیگر به آمادگی کامل خواهیم رسید چرا که بازیکنان از قبل تمرینات خود را به صورت انفرادی برگزار کردند و به همین دلیل وضیعت خوبی داریم. با شروع دور جدید تمرینات، زیر نظر یحیی و کادرفنی پرسپولیس امیدوار هستم بهترین ها برای ما رقم بخورد. واقعا دلتنگ بازی کردن هستیم و انشالله که بازی ها هر چه زودتر شروع گردد.

وی درباره اینکه اجازه برگزاری بازی های تدارکاتی به باشگاه ها داده نشده و با این شرایط کار برای آماده سازی تیم ها قبل از شروع لیگ سخت خواهد شد اعلام کرد: به نظرم باید برای اجرای پروتکل های بهداشتی دوباره تصمیم گیری گردد. برگزاری بازی های محبت آمیز از نظر تاکتیکی و بدنی خیلی می تواند به تیم ها یاری کند تا دوران آماده سازی را بهتر طی نمایند. 9 بازی در لیگ برتر برای تیم ها باقی مانده که بازی های بسیار مهمی است. بعضی تیم ها به دنبال قهرمانی، سهمیه آسیایی و سقوط نکردن هستند و برگزاری بازی های محبت آمیز می تواند به آمادگی این تیم ها یاری زیادی کند. به نظرم می توان با تدابیری قبل از برگزاری بازی ها از بازیکنان تست گرفته گردد.

نعمتی در مورد تمرینات سنگین بازیکنان هم توضیح داد: به هر حال تمرینات ما همواره سنگین است و باید از نظر بدنی در بهترین شرایط قرار داشته باشیم. خوشبختانه بدن بچه ها آماده است و با آمادگی کامل وارد بازی های لیگ برتر خواهیم شد. ما به صورت موازی تمرینات بدنی و تاکتیکی را پیگیری می کنیم و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

وی در مورد اینکه بعضی از باشگاه ها با دلایل عجیب به دنبال تعطیلی لیگ برتر هستند گفت: به هر حال الان خیلی از مشاغل کار خود را شروع نموده اند و حتی می بینیم که مردم در رستوران ها کنار هم حضور دارند. با فوتبال می توان شور و نشاط را به جامعه برگرداند. مهم ترین حسن فوتبال این است که در فضای باز حضور داریم و مردم می توانند چند ساعت بازی تیم محبوب خود را تماشا نمایند. خیلی از مردم مثل خود ما منتظر و مشتاق هستند تا بازی های لیگ برتر شروع گردد. به جز مربیان و بازیکنان، خیلی از مردم زندگی خود را از طریق فوتبال اداره می نمایند و درآمدشان از این راه است. باید به فکر آن ها هم بود.

وی در خاتمه اضافه کرد: باید پذیرفت که منفعت شروع بازی های لیگ برتر از مضرات آن خیلی بیشتر است. اهالی فوتبال دوست دارند دوباره بازی ها شروع گردد، اما در این بین متاسفانه مسائلی وجود دارد که بعضی مخالف شروع بازی ها هستند. از طرفی ما شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ برتر داریم و جدا از اینکه این شانس را داریم، علاقمند هستیم بازی ها ادامه پیدا کند. ما تا اینجا زحمت زیادی کشیدیم و این حق ماست که حاصل زحمات خودمان را ببینیم. فکر نمی کنم انتظار ما بیجا یا زیادی بوده باشد. هر تیمی هم جای ما بود همین حرف ها را می زد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1117

به "نعمتی: دوست داریم لیگ برتر ادامه پیدا کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نعمتی: دوست داریم لیگ برتر ادامه پیدا کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید