جابجایی اروپا؛ احتمال بازگشت نیمار به بارسلونا اسپانیا، تور اندازی باشگاه های بزرگ برای دلیخت و فیلیکس ، کلوپ در لیورپول ماندنی می گردد؟

به گزارش فروشگاه کوچک، به گزارش ، رقابت های لیگ های اروپایی در این فصل به انتها رسیده است و تنها دو فینال آن در رقابت های لیگ اروپا و لیگ قهرمانان اروپا باقی مانده است که تکلیف آن هم امشب و شنبه معین می گردد.

جابجایی اروپا؛ احتمال بازگشت نیمار به بارسلونا اسپانیا، تور اندازی باشگاه های بزرگ برای دلیخت و فیلیکس ، کلوپ در لیورپول ماندنی می گردد؟

با تور اسپانیا از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید.

بازار جابجایی تابستانی مانند هر سال پیش از شروع رسمی آن حواشی را به همراه داشت و شاهد اتفاقات بسیاری بود که البته هیچ کدام از آن ها تاکنون رسمی نشده است و همچنان حواشی آن وجود دارد.با این حال از همین حالا می توان انتظار داشت که تیم هایی مانند پاری سن زرمن ، رئال مادرید و منچستر یونایتد تغییرات زیادی را داشته باشند.

جدول آخرین شایعات جابجاییی به توضیح زیر است :

تیم های بزرگ به دنبال ستاره های پرتغالی و هلندی

دلیخت و فیلیکس تا امروز بیشترین شایعات را دباره تیم فصل آینده شان به خود اختصاص داده اند. دلیخت که یکی از ستاره های آژاکس در این فصل بود مورد توجه تیم های بزرگی چون منچستر یونایتد ، بارسلونا و یوونتوس قرار گرفته است و به احتمال بسیار زیاد فصل آینده را در تیم دیگری شروع کند.

ژائو فیلیکس بازیکن تیم فوتبال بنفیکا هم که در رقابت های این فصل درخشش بسیار زیادی داشت و توجه تیم هایی چون یوونتوس ، منچستر یونایتد ، اتلتیکو مادرید و...را به خود جلب نموده است البته این بازیکن در آخرین اظهاراتش گفته است که بنفیکا را ترک نمی کند اما بعضی منابع خبر از حضور این بازیکن در یوونتوس برای رقابت های فصل اینده می دهند.

امابپه ستار جوان فرانسوی تیم فوتبال پاری سن ژرمن مانند همیشه یکی از خبر ساز ها است. این بازیکن که فصل قبل راهی پاریس شد از همان ابتدا شایعاتی درباره حضورش در رئال مادرید وجود داشت اما هر دو باشگاه همیشه این مسئله را تکذیب نموده اند به طوری که در آخرین مصاحبه منتشر شده از مدیران دو باشگاه عنوان شده که برنامه ای برای این بازیکن وجود ندارد.

بیل ستاره ولزی تیم فوتبال رئال مادرید از همان ابتدای حضور دوباره زیدان روی نیمکت کهکشانی ها ظاهرا با این باشگاه به اختلاف خورده است و مسئولان این باشگاه خواستار آن هستند تا از رئال مادرید برود اما در این میان مسئله ای وجود دارد و آن هم قرارداد این بازیکن با کهکشانی ها است.

نیمار بازیکن بزریلی تیم فوتبال پاری سن ژرمن از جمله بازیکنانی است که با وجود این که چندی پیش بازسلونا را به مقصد پاریس ترک کرد محتمل است بازهم به این تیم بازگدد این خبر در حالی مطرح می گردد که بعضی منابع از دیدار مدیران بارسا و پاری سن ژرمن درباره این مسئله می گویند.

یورگن کلوپ سرمربی پیروز تیم فوتبال لیورپول که از زمان حضورش در این تیم کلکسیونی از فینال جام اتحادیه تا لیگ اروپا و لیگ قهرمانان اروپا را در کارنامه دارد محتمل است که انفیلد را ترک کند و به یوونتوس اره نا برود البته این خبر هم یکی از شایعات است و تائید رسمی ندارد. نیمکت یوونتوس این روز ها بدون سرمربی است و تعیین نیست که کدام یک از مربیان مطرح و یا غیر مطرحی قصد حضور روی آن را دارند.

احتمال تغییر در کادرفنی باسلونا و حضور آلگری در نیوکمپ / چشم اسپانیایی ها به دنبال انگلیسی ها / پیشنهاد های وسوسه کننده برای کاپیتان از چین

گواردیولا نزدیک تر از قبل به نیمکت یوونتوس / وضعیت مبهم بیل در مادرید

توافق اولیه یوونتوس و گواردیولا

تساوی رم و ساسولو / کار سخت رمی ها برای سهمیه لیگ قهرمانان

آخرین شایعات جابجایی فوتبال اروپا/ از احتمال خروج امباپیه و نیمار از جمع پاریسی ها تا حضور گریزمان در جمع شیاطین سرخ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 مرداد 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 229

به "جابجایی اروپا؛ احتمال بازگشت نیمار به بارسلونا اسپانیا، تور اندازی باشگاه های بزرگ برای دلیخت و فیلیکس ، کلوپ در لیورپول ماندنی می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جابجایی اروپا؛ احتمال بازگشت نیمار به بارسلونا اسپانیا، تور اندازی باشگاه های بزرگ برای دلیخت و فیلیکس ، کلوپ در لیورپول ماندنی می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید