هتل سنتی ارگ گوگد گلپایگان؛از قدیمی ترین کاروانسراها و قلعه های ایرانی

به گزارش فروشگاه کوچک، تاریخ ساخت هتل ارگ گوگد گلپایگان به حدود چهارصد سال پیش برمی شود. این مجموعه از سال 1378 به اسم هتل و مهمانپذیر آغاز به فعالیت نموده است و در طی این چندین سال بازسازی و نوسازی هایی در بخش های مختلف خود انجام داده است.آخرین بازسازی این هتل درسال 1391 انجام گرفته است.

هتل سنتی ارگ گوگد گلپایگان؛از قدیمی ترین کاروانسراها و قلعه های ایرانی

موقعیت مکانی هتل ارگ گوگد گلپایگان

هتل ارگ گوگد گلپایگان در فاصله 202 کیلومتری اصفهان و 10 کیلومتری شهر گلپایگان واقع شده است. بعلاوه فاصله این هتل سنتی تا مرکز ایران حدود 400 کیلومتر است. هتل ارگ گوگد در مکانی خلوت به دور از هیاهوی شهری قرارگرفته است و با آب و هوای دلپذیر درآن منطقه ، باعث می گردد که گردشگران اوقات خوشی را سپری نمایند. اما برای دسترسی به مکان های تفریحی و تاریخی اطراف شما احتیاج دارید کمی رانندگی کنید چرا که در خود شهر گوگد جاذبه های طبیعی و تاریخی وجود ندارد.

انواع اتاق های هتل ارگ گوگد گلپایگان

هتل سنتی ارگ گوگد در دو طبقه ساخته شده است و مجموعا 20 اتاق دارد. ظرفیت این هتل 60 تخت بوده و و امکان رزرو اتاق به صورت دو تخته، سه تخته، چهارتخته و هفت تخته وجود دارد

امکانات اتاق های هتل ارگ گوگد گلپایگان

اتاق های هتل ارگ گوگد گلپایگان امکانات نسبتا کاملی را به مهمان های خود ارائه می نماید.

سرو صبحانه در اتاق، یخچال،تلویزیون،آب رایگان، حمام اختصاصی داخل اتاق،سیستم تهویه مطبوع، امکان پخت و پز و اینترنت رایگان در اتاق از امکانات این هتل سنتی است .

امکانات و خدمات هتل ارگ گوگد گلپایگان

امکانات و خدماتی که هتل به مهمانان خود ارائه می نماید عبارتند از :پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات، نمازخانه، دستگاه واکس کفش، تاکسی سرویس، اتاق چمدان و خدمات خانه داری روزانه. بعلاوه در هتل امکانات رفاهی برای افراد دارای معلولیت در نظر گرفته شده است. مسافران در این هتل می توانند به صورت نامحدود از اینترنت رایگان در لابی هم استفاده نمایند.در صورت احتیاج به استفاده از پارکینگ، هتل ارگ گوگد یک پارکینگ با ظرفیت 200 ماشین در اختیار مسافرین گرامی قرار می دهد

اگر به هتل های سنتی با بافت قدیمی و تاریخی علاقمند هستید، هتل ارگ گوگد یکی از برترین گزینه ها برای شما است. این هتل دارای یک حیاط باصفا به همراه حوض وجوی های آب است که می تواند به شما آرامشی بی نظیر در مدت اقامت خود هدیه دهد.

بعلاوه با دسترسی به روی پشت بام این هتل، شما به منظره ها طبیعی اطراف هتل و شهر گوگد دسترسی دارید و می توانید از آن لذت ببرید.

رستوران و کافی شاپ هتل ارگ گوگد

هتل ارگ گوگد دارای یک رستوران به ظرفیت 60 نفر است که انواع غذاهای ایرانی و بعلاوه محلی در آن سرو می گردد.بعلاوه این هتل، کافی شاپ و چایخانه سنتی هم دارد که شما برای گذراندن وقت و ریلکس کردن با دوستان و خانواده می توانید اوقات خوشی را در آن سپری کنید. رستوران این هتل در هر سه وعده صبحانه، نهار و شام در خدمت مسافران گرامی است.

منو رستوران هتل ارگ گوگد با مجموعه ای کامل از غذاهای ایرانی از مهمانان و مسافران خود پذیرایی می نماید. ضمناً کباب گلپایگان از معروف ترین غذاهای ایرانی هست که در هتل ارگ گوگد هم با بالاترین کیفیت طبخ می گردد.در صورت سفر به گلپایگان و اقامت در ارگ گوگد، به هیچ وجه این غذارا ازدست ندهید.

فاصله هتل ارگ گوگد گلپایگان تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا مناره گلپایگان: 8.6 کیلومتر

فاصله تا پارک ساحلی :13 کیلومتر

فاصله تا مسجد جامع: 9.3 کیلومتر

فاصله تا سد و دریاچه گلپایگان: 33 کیلومتر

فاصله تا کوه الوند گلپایگان:45 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1794

به "هتل سنتی ارگ گوگد گلپایگان؛از قدیمی ترین کاروانسراها و قلعه های ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل سنتی ارگ گوگد گلپایگان؛از قدیمی ترین کاروانسراها و قلعه های ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید