همه آنچه باید درباره خودروی لئوپارد 5 بدانید

به گزارش فروشگاه کوچک، زیربرند نو بی وای دی (BYD) با عنوان فنگ لئوپارد (Fang Leopard) اولین مدل خودروی خود را با نام لئوپارد 5 رونمایی کرد.

همه آنچه باید درباره خودروی لئوپارد 5 بدانید

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از گیزمو چاینا، در یک اعلامیه هیجان انگیز در تاریخ 4 ژوئیه، زیربرند نو بی وای دی، فنگ لئوپارد رسما فاش کرد که مدل افتتاحیه آن ها لئوپارد 5 نام خواهد داشت. این وسیله نقلیه که بر شخصیت تمرکز دارد، میخواهد بیانیه ای جسورانه در بازار خودرو ارائه دهد. لئوپارد 5 که پیش از این با نام رمز داخلی خود SF شناخته می شد، در ابتدا به عنوان یک خودروی برقی آفرود با هدف رقابت با مرسدس بنز کلاس G شناخته می شد.

عکس های جاسوسی این خودرو که با پوشش استتار پوشانده شده، بار ها منتشر شد و کنجکاوی علاقه مندان را برانگیخت. این خودرو دارای اعداد مرموز 2316 یا 2318 بود، که کارشناسان صنعت را به حدس و گمان می رساند که ممکن است دارای موتور های دوگانه، سه قفل دیفرانسیل (جلو، میانی و عقب) و برد باتری قابل توجه 1000 کیلومتری باشد. انتظار می رود نمونه های اولیه این خودرو بین ماه های ژوئن و اوت به بازار عرضه گردد. قیمت این خودرو بین 55.275 (حدود دو میلیارد و هفتصد و 65 میلیون تومان) تا 82.913 دلار (حدود 4 میلیارد و 146 میلیون تومان) پیش بینی می گردد.

اخباری در اواخر ژوئن درباره سیستم هیبریدی آینده باید (BYD)، به نام DM-o، منتشر شد. در پی موفقیت فناوری های هیبریدی DM-i و DM-p، DM-o نقطه عطف دیگری برای باید است، زیرا جایگاه خود را به عنوان یک رهبر در پلتفرم های هیبریدی پلاگین تثبیت می نماید. سیستم هیبریدی مزیت های فنی اصلی نسل های قبلی خود را در بر می گیرد و برد باتری در خور توجه 1.200 کیلومتر و حداکثر توان خروجی قابل توجه بیش از 500 کیلووات را ارائه می دهد.

منابع داخلی نشان می دهد که لئوپارد 5 ممکن است دارای ساختار بدنه غیر باربر همراه با سیستم کنترل بدنه هوشمند Cloud car-p BYD باشد. علاوه بر این، انتظار می رود که به پلتفرم هیبریدی نوآورانه DM-o مجهز گردد.

همانطور که زیر نام تجاری باید، فنگ لئوپارد بازار خودرو را هدف قرار داده است، راه اندازی لئوپارد 5 نوید یک راه نو هیجان انگیز را برای علاقه مندان به خودرو می دهد که در پی ترکیبی از شخصیت، فناوری پیشرفته و عملکرد استثنایی هستند. لئوپارد 5 با ویژگی های پیش بینی شده و قیمت های رقابتی خود، می تواند تأثیری قوی بر بازار بگذارد و به طور بالقوه بخش لوکس آفرود را مختل کند.

منبع: فرارو
انتشار: 17 تیر 1402 بروزرسانی: 17 تیر 1402 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 2339

به "همه آنچه باید درباره خودروی لئوپارد 5 بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه آنچه باید درباره خودروی لئوپارد 5 بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید