ورود خودروهای ساخت چین به بازار آمریکا

به گزارش فروشگاه کوچک، خبرنگاران: شرکت خودروسازی ولوو سال جاری میخواهد به عنوان نخستین شرکت معتبر، خودروهای ساخت خود را که در چین فراوری نموده است در بازار آمریکا به فروش برساند.

ورود خودروهای ساخت چین به بازار آمریکا

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی فوربس، شرکت خودروسازی ولوو سال جاری میخواهد خودروهای سدان سایز متوسطی که در چنگدوی چین فراوری نموده است را در بازار آمریکا به فروش برساند. مدیران گروه هولدینگ ژجیانگ گیلی که اکنون شرکت مادر ولوو محسوب می گردد می گویند نام این مدل اس 60 ال خواهد بود.

ولوو فراوری این مدل در چین را در سرانجام سال 2013 برای عرضه در بازار چین شروع کرد. ولوو انتظار دارد سال جاری 1500 دستگاه خودروی اس 60 ال فراوری شده در چین را به آمریکا منتقل نماید. در صورت اجرایی شدن این طرح، این اولین باری خواهد بود که یک شرکت معتبر خودروسازی تعداد قابل توجهی از خودروهای فراوری شده خود در چین را به بازار آمریکا انتقال می دهد.

اما باید دید که آیا ولوو، به عنوان شرکتی که خودروهای ایمن ارائه می دهد معروف است، می تواند خودروهای فراوری شده خود در چین را بفروشد؟ این در حالی است که میزان فروش شرکت ولوو در آمریکا در سال های 2013 و 2014 به ترتیب 10.1 و 7.9 درصد کاهش یافته است. میزان فروش خودروهای ولوو در سال 2012، 1.3 درصد افزایش داشت.

با توجه به وضعیت نامطلوب ولوو در بازار آمریکا، انتظار می رود که این شرکت سال جاری بودجه بازاریابی خود در آمریکا را دو برابر نماید، اما این احتمال با گزارش های مربوط به کاهش شدید حضور شرکت ولوو در نمایشگاه های خودرو ناسازگار است. ولوو سال جاری تنها در یک نمایشگاه خودرو در آمریکا شرکت خواهد نمود. این نمایشگاه از فردا در دیترویت شروع می گردد.

هدف گذاری ولوو برای سال جاری در بازار آمریکا، 78 هزار دستگاه اعلام شده است. ولوو میخواهد تا سال 2018 به رقم فروش 100 هزار دستگاه برسد.

هاکان ساموئلسون، مدیر اجرایی شرکت ولوو در این باره گفت: ما باید در زودترین زمان ممکن مجددا به بالای 100 هزار فروش برسیم... اگر میزان فروشمان کمتر از این رقم باشد، فراموش خواهیم شد.

27

منبع: تسنیم
انتشار: 1 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 609

به "ورود خودروهای ساخت چین به بازار آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود خودروهای ساخت چین به بازار آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید