پرسپولیس فقط بُرد!

به گزارش فروشگاه کوچک، پرسپولیس در حالی که با لباس سیاه به زمین آمده بود و همه بازیکنان نام میناوند را پشت لباس شان نوشته بودند به زحمت توانست 2-1 تیم ته جدولی ماشین سازی را شکست دهد.

پرسپولیس فقط بُرد!

خبرنگاران؛ احسان محمدی- گل در آخرین دقیقه بازی وقتی منجر به پیروزی می گردد خیلی لذت بخش است آن قدر که روی عیب ها پرده می پوشد. پرسپولیس در حالی که با لباس سیاه به زمین آمده بود و همه بازیکنان نام میناوند را پشت لباس شان نوشته بودند به زحمت توانست 2-1 تیم ته جدولی ماشین سازی را شکست دهد.

بازی در فضایی به شدت احساسی شروع شد. یحیی گل محمدی کنار زمین برای مهرداد میناوند اشک ریخت و بازیکنان بیشتر به سوگواران شبیه بودند، بازی مثل همواره با فرصت سوزی مهدی عبدی پیش رفت تا اینکه در دقیقه 26 وحید امیری روی پاس عالی میلاد سرلک گل زد. تابلو 25:30 را نشان می داد. شماره 25 شماره ای است که مهرداد میناوند آن را به تن می کرد. این گل برای طرفداران پرسپولیس نمادین به حساب می آمد.

پرسپولیس مالکیت بازی را در اختیار داشت اما قادر به گل زدن نبود. دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید می گفت:در فوتبال تیم بهتر تیمی است که مسائل بیشتری دارد: تیمی که می خواهد برنده گردد، تیمی که می خواهد گل برند، تیمی که مجبور است برنده گردد. تیم ضعیف تر باید هر چیزی را که ضدش اتفاق می افتد تحمل کند. برای تیم بهتر، یک گل کافی نیست، باید دو گل بزند تا بهتر بودنش را نسبت به تیم ضعیف تر اثبات کند.

بی انصافی است اگر ماشین سازی را ضعیف به شمار بیاوریم. آن ها با بضاعتی که داشتند در لحظاتی پرسپولیس را تجت فشار قرار دادند. بعد از کرونا و برگزاری بازی ها بدون تماشاگر دیگر تیم ضعیفی وجود ندارد، بازیکنان از تیم پرهوادار نمی ترسند، با جسارت حمله می نمایند و از پیش بازنده نیستند.

در دقیقه 81 سیامک نعمتی در یک بی احتیاطی محض پنالتی داد تا پیمان بابایی گل تساوی را بزند. پرسپولیس اندکی جلو کشید و خاتمه روی ارسال وحید امیری، احمد نوراللهی با یک مهار سینه و ضربه روی پا که در فوتبال ایران کمتر نمونه آن را می بینیم گل رجحان را در دقیقه 94 زد تا تیمش را نجات دهد و پرسپولیس با دو بازی کمتر به رتبه ششم بیاید اما نقدها کماکان پابرجاست. پرسپولیس اصلاً سرحال و قبراق نیست.

آلومینیوم تیمی که هفته قبل پرسپولیس را 2-1 شکست داد، این بار در تبریز با تک گل امید سینگ از روی نقطه پنالتی تراکتور را شکست داد. غول کشی در روزی که تبریزی ها بدشانس بودند و محمد عباس زاده دو بار به تیر کوبید تا فوتبال روی ناخوش خود را به آن ها نشان دهد.

ناکام عظیم هفته اما سپاهان بود. آن ها در اصفهان و در حالیکه شانس صدرنشینی داشتند، بازی 1-0 بُرده را 3-1 به شهرخودرو باختند و صنعت نفت آبادان هم مقابل مس رفسنجان به نتیجه تساوی صفر-صفر دست یافت تا استقلال کماکان صدرنشین لیگ بماند.

بازی جنجالی فولاد-پیکان هم بدون گل به سرانجام رسید. پیکانی ها معتقد بودند که فولادی ها برای نجات از پرتاب اوت های خطرناک این تیم توسط نادر محمدی که یک تاکتیک به شمار می آید عرض زمین بازی را چند متر بیشتر نموده و اطراف آن را گل آلود نموده اند تا یکی از جنجالی ترین مسابقات هفته با تاخیر برگزار گردد. این نتایج به سود استقلال و پرسپولیس بود که رقبای اصلی باز امتیاز از دست دادند.

حالا ملاقاتهای هفته چهاردهم با حساسیت بیشتری دنبال خواهد شد. پرسپولیس برای ملاقات با تراکتور به تبریز می رود، استقلال در خانه میزبان نساجی است، ذوب آهن و سپاهان شهرآورد اصفهان را برگزار می نمایند و نفت آبادان میزبان فولاد است. چند مسابقه نزدیک که از همین حالا می گردد حدس زد پر از اتفاق خواهند بود، امید که داوری ها بی نقص باشد و همه چیز عادلانه پیش برود.

منبع: عصر ایران
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1554

به "پرسپولیس فقط بُرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس فقط بُرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید