سپاهان-فولاد؛تقابلی جذاب با چاشنی گودبای پارتی قلعه نویی

به گزارش فروشگاه کوچک، خبرنگاران/اصفهان ملاقات دو تیم سپاهان و فولاد خوزستان در حالی آدینه از ساعت 17 در استادیوم نقش دنیا برگزار خواهد شد که شرایط سرمربی سپاهان در هاله ای از ابهام است.

سپاهان-فولاد؛تقابلی جذاب با چاشنی گودبای پارتی قلعه نویی

هفته هجدهم لیگ برتر ایران روز آدینه با 5 ملاقات شروع خواهد شد و سپاهان از ساعت 17 در استادیوم نقش دنیا میزبان فولاد خوزستان خواهد بود.

به گزارش خبرنگاران، زردپوشان اصفهانی که در جابجایی نیم فصل چند ستاره لیگ فزونی را جذب نموده بودند، در ملاقات هفته گذشته خود برابر ماشین سازی تبریز با ترکیبی متفاوت نسبت به نیم فصل نخست لیگ به میدان رفتند.

این ترکیب که افراد جدیدی چون محمد طیبی، علی قربانی و محسن مسلمان را از ابتدا به خود می دید، عملکرد مناسبی را در نیمه نخست نداشتند.

با عملکرد نامناسب ترکیب اولیه تیم امیر قلعه نویی دست به تعویض بازیکنان و به زمین آوردن کی روش استنلی، سروش رفیعی و محمد محبی کرد، تا آهنگ بازی تیم خود را بهتر کند، اما باز هم راهی به دروازه پیدا نکردند و در چند صحنه هم با خوش شانسی دروازه خود را بسته نگه داشتند، تا با یک امتیاز تبریز را ترک نمایند. با توجه به پیروزی پرسپولیس برابر تراکتور اختلاف سپاهان با رقیب دیرینه خود اکنون به 5 امتیاز رسیده است تا طرفداران سپاهان نگران شرایط تیم خود شوند.

سپاهان در ادامه راه خود نه تنها باید نگران کسب نتیجه پرسپولیس باشد، بلکه باید به تیم های تراکتور، استقلال و نفت آبادان هم باشد، چراکه با اختلاف کمی نسبت سپاهان در حال تعقیب آنها هستند و در صورت ادامه فرایند عدم پیروزی سپاهان برابر حریفان این سه تیم هم از سپاهان سبقت خواهند گرفت.

با توجه به فشردگی امتیازات تیم های بالای جدول و انتقاد طرفداران به دو نتیجه اخیر سپاهان، این تیم با محکوم بودن به پیروزی برابر فولاد به زمین خواهد رفت. بازی که روز آدینه و در شرایطی برگزار خواهد شد که سپاهان با چالش جدیدی با موضوع رفتن امیر قلعه نویی به تیم ملی روبرو شده است.

موضوعی که طرفداران و حتی مدیران باشگاه را نگران نموده تا جایی که طرفداران روز گذشته در تمرین و فضای مجازی نسبت به این شرایط اعتراض نمایند و خواهان تعیین شدن این موضوع شدند تا بدانند سرمربی تیم شان ماندنی است یا رفتنی.

مسعود تابش مدیرعامل باشگاه هم در حاشیه تمرین روز گذشته قاطعانه و صریح با این موضوع مخالفت کرد و مذاکره در مورد فسخ قرارداد قلعه نویی را منوط به سرانجام رسیدن این دوره از لیگ کرد.

تقابل های سپاهان و فولاد خوزستان همواره از تماشایی ترین بازی های لیگ بوده و در طول ادوار مختلف لیگ مصاف این دو تیم جذاب و دیدنی از آب در آمده است.

فولاد خوزستان نیز اکنون با 24 امتیاز و یک بازی کمتر در رده هشتم ایستاده است. شاگردان نکونام همانند تیم سپاهان در دو بازی اخیر خود به یک تساوی و یک شکست دست پیدا نموده اند و اکنون برای جبران نتایج خود پای به میدان خواهند گذاشت.

بازی هفته گذشته این تیم برابر استقلال با نظر سازمان لیگ لغو شد تا فولاد بازهم یک هفته بیشتر زمان برای تمرین بازیکنان داشته باشد. هرچند آدینه باید دید تیم به دلیل تعطیلات در شرایط مسابقه است یا خیر.

حال باید دید سپاهان با امیر قلعه نویی به راه خود در کورس قهرمانی ادامه خواهد داد یا شاید این ملاقات گودبای پارتی قلعه نویی در لیگ برتر خواهد بود و از هفته آینده او به تیم ملی خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 826

به "سپاهان-فولاد؛تقابلی جذاب با چاشنی گودبای پارتی قلعه نویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سپاهان-فولاد؛تقابلی جذاب با چاشنی گودبای پارتی قلعه نویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید