مصطفوی: اتفاقات ماورایی باعث شکست استقلال مقابل ذوب آهن شد، قرار نیست چون نیمکت آرامی داریم سرما بریده شود

به گزارش فروشگاه کوچک، مربی تیم فوتبال استقلال گفت: به نظر می رسد نقش VAR در فوتبال ایران را داد و بیداد بازی می کند.

مصطفوی: اتفاقات ماورایی باعث شکست استقلال مقابل ذوب آهن شد، قرار نیست چون نیمکت آرامی داریم سرما بریده شود

به گزارش خبرنگاران، صالح مصطفوی در گفت وگو با دوربین باشگاه استقلال درباره شکست 2 بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل ذوب آهن اصفهان گفت: از قبل پیش بینی کرده بودیم که ذوب آهن با لایه های فشرده دفاعی مقابل ما ظاهر شود. تدابیر مختلفی برای عبور از لایه های دفاعی ذوب آهن در نظر گرفته بودیم. به نظرم از نظر تاکتیکی تیم پیروزی بودیم، به این دلیل که بارها موقعیت ایجاد کردیم. نزدیک به 20 ضربه به دروازه زدیم که 8 تای آن در چارچوب بود.

وی افزود: کمی بدشانس بودیم که موقعیت های مان گل نشد. از طرفی مسائل ماورایی دخیل بود که بازی را نبریم. از نظر فنی در بحث طراحی هجومی با روش های مختلف پیروز بودیم، اما در دو بخش آسیب دیده ایم که یک بخش اشتباهات داوری است و یک بخش استباهات فردی. اول بازی پخش مستقیم نبود و خیلی ها صحنه را ندیدند که دو بازیکن حریف روی آرش رضاوند و شیخ دیاباته مرتکب خطا شدند و داور هیچ عکس العملی نشان نداد. همان توپ وارد دروازه استقلال شد و باعث شد که تیم وارد فشار شود.

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: تیم ما نجیب است، چرا که با یک اوت سر داور می ریزند و شلوغ می کنند که کار عوض می شود. نقش VAR در ایران را داد و بیداد بازی می کند. متأسفانه داوران نسبت به این موضوع بی توجه هستند. می خواهم شفاف سازی شود که آیا یک تیم نمی تواند در چهار نوبت تعویض کند یا نه. چطور می شود در بازی با پیکان چهار تعویض می شود و می گویند داور اشتباه کرده و تعویض ها دو تایی بوده است. زمانی که می خواهیم تعویض دوتایی کنیم داور اشتباه می کند و نمی گذارد بازیکن ما وارد زمین شود. اگر قانون بد است باید برای همه بد باشد.

مصطفوی ادامه داد: فرهاد مجیدی بارها گفته که کسی روی نیمکت حق دارد با داور حرف بزند و اعتراض کند، اما نمی شود ساکت هستیم سرمان بریده شود و دقیقه 4 آن گل را برای حریف بگیرند. مربی ما در دیدار با ماشین سازی می گوید ضعیف قضاوت می کنی و کارت زرد می گیرد اما مربی حریف می گوید اندازه هیکلت فوتبال بازی کرده ام و حق نداری با من این گونه حرف بزنی و داور چهارم هم پرچم نشان می دهد اما هیچ اتفاقی نمی افتد. اگر بد حرف زدن با داور کارت زرد دارد برای همه باید باشد نه فقط تیم ما. اگر قرار است قانونی اجرا شود باید برای همه اجرا شود.

وی بار دیگر با انتقاد از فرایند داوری بازی با ذوب آهن گفت: بازیکن ما سوار بر توپ است، اما بازیکن حریف روی زمین می افتد. داوران به ما یاد دهند که اگر این روال است پس زمانی که بازیکن حریف می خواهد به توپ ضربه بزند به دروازه بان مان بگوییم خودش را روی زمین بیاندازد. باید برای بازی های استقلال و پرسپولیس داورانی انتخاب شوند که این بازی ها خراب نشوند. نمی شود داوران خوب را برای تیم های دیگر انتخاب کنند و از داورانی برای ما استفاده کنند که بخواهند آزمون و خطا بدهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 خرداد 1400 بروزرسانی: 9 خرداد 1400 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1712

به "مصطفوی: اتفاقات ماورایی باعث شکست استقلال مقابل ذوب آهن شد، قرار نیست چون نیمکت آرامی داریم سرما بریده شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصطفوی: اتفاقات ماورایی باعث شکست استقلال مقابل ذوب آهن شد، قرار نیست چون نیمکت آرامی داریم سرما بریده شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید