یک لژیونر باید حتما جایگزین مدافع استقلال گردد ، احتیاج به سه بازیکن نو داریم!

به گزارش فروشگاه کوچک، مربی اسبق تیم فوتبال استقلال توضیح داد: در لیگ به تیم استقلال کم لطفی شد زیرا طبق آماری که منتشر شد بیشترین لطمه داوری بر علیه این تیم صورت گرفت.

یک لژیونر باید حتما جایگزین مدافع استقلال گردد ، احتیاج به سه بازیکن نو داریم!

به گزارش خبرنگاران علی چینی در مورد اینکه چه نظری درباره بازی استقلال مقابل نساجی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی دارد، گفت: نتیجه بازی معین نماینده همه اتفاقات بود و نوع بازی هم به شکلی بود که بازیکنان استقلال توانستند بازی هجومی انجام دهند هر چند در بعضی صحنه ها بازیکنان نساجی صاحب ضد حمله شدند که آن را از دست دادند. معین بود تاکتیک کادرفنی نساجی برپایه ضد حمله پی ریزی شده بود تا از این حربه به استقلال ضربه بزنند.

وی اضافه کرد:پس از اینکه تیم استقلال لیگ برتر را از دست داد تمام توانایی خودشان را روی این گذاشتند تا در جام حذفی به فینال برسند که خوشبختانه این اتفاق هم رخ داد و اکنون فاصله خیلی کمی با قهرمان شدن در این جام دارند. برای استقلال فرقی نمی کرد پرسپولیس یا طرفدار رقیبش باشد زیرا به طور حتم کادر فنی استقلال یک جام می خواهد و برای آن بازی برنامه ویژه به کار خواهند بُرد تا بتوانند به آن چیزی که استحقاقش را دارند برسند.حالا که پرسپولیس حریف استقلال شده هم شاهد دربی هستیم و هم باید حتما استقلال قهرمان گردد.

مربی اسبق تیم فوتبال استقلال توضیح داد: در لیگ به تیم استقلال کم لطفی شد زیرا طبق آماری که منتشر شد بیشترین لطمه داوری بر علیه این تیم صورت گرفت و داوران چندین ضربه پنالتی را به نفع این تیم اعلام نکردند. با توجه به این اتفاقات از مدیریت گرفته تا خود بازیکنان و حتی تدارکات باشگاه استقلال متحد شده اند تا به قهرمانی جام حذفی دست پیدا نمایند.

چینی درباره اینکه آیا موافق نگه داشتن ساپینتو برای فصل آینده است یا خیر، مطرح کرد: نظر شخصی من این است که باید مسئولان باشگاه استقلال برای فصل آینده ساپینتو را حفظ نمایند زیرا نوع فوتبالی که از استقلال می بینیم کاملا هجومی است. در هر بازی بازیکنان این تیم جدای موقعیت های گل فراوان، پرسینگ شدید هم به کار می گیرند و این نشان از عملکرد خوبی کادرفنی باشگاه استقلال دارد. مطمئنا برای فصل آینده با اضافه شدن دو یا سه بازیکن نو عملکرد بهتری از ساپینتو در استقلال نظاره گر خواهیم بود. به نظرم مقام و کسب نتیجه نمی تواند ملاک ارزیابی یک مربی باشد زیرا ملاک نوع و سبک بازی است که تیم در آن به میدان می رود. الان سبک و شیوه نوع بازی استقلال در کنار پرسپولیس، سپاهان و تراکتور از جمله تیم هایی بودند که در لیگ بیست و دوم فوتبال باکیفیتی از آنها دیدیم.

وی درباره اینکه استقلال در چه پُست هایی احتیاج به خرید بازیکن نو دارد، گفت: به نظرم در دفاع چپ باید کادرفنی این تیم یک بازیکن نو جذب کند زیرا نوع و سبک بازی جعفر سلمانی را نمی پسندم. با توجه به اینکه این مدافع میل زیادی به نفوذ کردن دارد در بیشتر صحنه ها جا می ماند و همین منجر شده تا سایر بازیکنان خط دفاعی برای اینکه جای او را پُر نمایند در سایر منطقه ها تیم استقلال آسیب پذیر به نظر برسد. از اسمش معین است مدافع اول باید کار دفاعی و سپس کار هجومی انجام دهد. محمد نادری یک مدافعی است که دوست دارم دوباره او را با پیراهن باشگاه استقلال ببینم. کنار آن خرید یک هافبک و مهاجم شش دانگ از دیگر الزامات برای تقویت کردن این تیم است.

پیشکسوت باشگاه استقلال با اشاره به اینکه مسئولان باید برای دریافت مجوز حرفه ای سازی اقدام نمایند، گفت: بر عکس پرسپولیس که مجوز حرفه ای سازی را دریافت کرد اما استقلال پیروز به دریافت آن نشد. اگر این اتفاق نیفتد باید شاهد حذف شدن این باشگاه از آسیا باشیم. از مسئولان درخواست دارم پیگیر این مجوز باشند زیرا استقلال یکی از پُر افتخارترین تیم های آسیا است و نباید خیلی راحت از حضور در لیگ قهرمانان آسیا حذف گردد. این توانایی و پتانسیل در بازیکنان ما وجود دارد تا خیلی راحت تیم های عربی را شکست دهند. زیرا فوتبال ایران از نظر خلاقیت بازیکنان خیلی با هوش تر از تیم های عربی است. شاید باشگاه النصر رونالدو را در ترکیب خود داشته باشد اما نباید فراموش کرد که ما توانستیم در جام جهانی 2018 همین ستاره را خیلی راحت مهار کنیم.

چینی درپایان با تاکید بر اینکه باید برای بازی فینال جام حذفی یک از داور بیگانه برای قضاوت این ملاقات استفاده نمایند، توضیح داد: با توجه به برگزاری دربی در فینال جام حذفی مسئولان باید حتما از داور خارجی استفاده نمایند. مهم نیست حتی اگر استقلال در آن ملاقات شکست بخورد، مهم این است که داوری بیاورند که بیگانه باشد تا در آن حق هیچ تیمی پایمال نگردد. زیرا داوران ایرانی جو ورزشگاه آنها را می گیرد و برایشان اداره کردن بازی دیگر سخت می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 خرداد 1402 بروزرسانی: 5 خرداد 1402 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 2321

به "یک لژیونر باید حتما جایگزین مدافع استقلال گردد ، احتیاج به سه بازیکن نو داریم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک لژیونر باید حتما جایگزین مدافع استقلال گردد ، احتیاج به سه بازیکن نو داریم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید