پروازهای جهانگردی در سنگاپور با تاکسی هوایی

به گزارش فروشگاه کوچک، شرکت آلمانی ولوکوپتر از شروع پروازهای تاکسی هوایی ساخت خود در سنگاپور با هدف جلب توریست خبر داده است.

پروازهای جهانگردی در سنگاپور با تاکسی هوایی

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

تاکسی هوایی یادشده که ای وی تول نام دارد، قرار است ظرف دو تا سه سال آینده به طور گسترده برای جابجایی مسافر و نیز جلب گردشگر در سنگاپور مورد استفاده قرار بگیرد.

علاقمندان به سفر با این تاکسی هوایی بلیط های استفاده از آن را پیش خرید نموده اند و فعلاً امکان خرید بلیط جدید برای سفر با آن وجود ندارد. ولوکوپتر در سال 2019 چند پرواز آزمایشی را با استفاده از این تاکسی هوایی انجام داده بود.

سنگاپور امیدوار است از این طریق مسائل ترافیکی محدود خود را باز هم کاهش دهد و بتواند با جلب نظر افراد ثروتمند از ارائه خدمات تاکسی هوایی درآمدزایی کند. دولت این کشور هم اعلام نموده از تحقیق و پژوهش در این زمینه استقبال می نماید.

قرار است دولت سنگاپور بودجه ای را به تحقیقات در زمینه فراوری تاکسی های هوایی خودران، ارتقای فناوری باتری آنها و نیز شیوه های فراوری این تاکسی ها اختصاص دهد. همچنین گروهی 200 نفره از همکاران ولوکوپتر طی سه سال آینده در سنگاپور مستقر می شوند تا پروازهای این تاکسی های برقی خودران و هوایی را مدیریت نمایند.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 29 آذر 1399 بروزرسانی: 29 آذر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1406

به "پروازهای جهانگردی در سنگاپور با تاکسی هوایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروازهای جهانگردی در سنگاپور با تاکسی هوایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید