پیغام مهم فرهاد مجیدی به مدیران استقلال

به گزارش فروشگاه کوچک، هفته گذشته بود که فرهاد مجیدی در مصاحبه ای در محل تمرین تیمش به انتقاد از شرایط این باشگاه پرداخت و خاطرنشان کرد اگر حتی یک بازیکن از این تیم جدا گردد او هم از استقلال جدا خواهد شد.

پیغام مهم فرهاد مجیدی به مدیران استقلال

با این اظهارات اصغر ملکیان عضو هیئت مدیره استقلال در اردوی این تیم پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان حاضر شد و اظهار داشت مسائل اقتصادی بازیکنان به زودی حل خواهد شد. با این وجود تمرینات استقلال طی روزهای گذشته به علت اعتراض بازیکنان برگزار نشده و این تیم امروز با همین شرایط راهی قائمشهر خواهد شد اما با همین شرایط سرمربی تیم استقلال که نگران شرایط تیمش برای فصل اینده است در پیامی به اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل این باشگاه خواهان تمدید قرارداد بازیکنان این تیم شده است.

مجیدی روز گذشته در پیامی واتس آپی به اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل این باشگاه اظهار داشت که قرارداد بازیکنانی که به اتمام رسیده حتما تمدید گردد. قرارداد نفراتی چون ارسلان مطهری، سید حسین حسین، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند، مسعود ریگی، سیاوش یزدانی، محمد نادری (مشروط)، دیاباته و یکی دو بازیکن جوان این تیم به اتمام رسیده است و هیئت مدیره باشگاه استقلال باید برای فصل آینده برای جذب این نفرات اقدام کند.

شرایط شیخ دیاباته با باشگاه استقلال برای فصل آینده هنوز تعیین نیست اما با توجه به قیمت این بازیکن و خروجی وی در فصل گذشته استقلالی ها تمایل چندانی به ادامه همکاری با این بازیکن ندارند و احتمال جدایی وی از جمع آبی پوشان بعد از سرانجام جام حذفی وجود دارد.میلیچ هم چند هفته پیش با اتمام قراردادش با استقلال از این تیم جدا شد و به فیفا شکایت کرد.

باید دید آیا باشگاه استقلال بر خلاف سالهای گذشته قرارداد بازیکنان اصلی این تیم را تمدید خواهد نمود یا خیر؟

منبع: فرارو
انتشار: 14 مرداد 1400 بروزرسانی: 14 مرداد 1400 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1823

به "پیغام مهم فرهاد مجیدی به مدیران استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام مهم فرهاد مجیدی به مدیران استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید