پیروزی هلند، بلغارستان، ایتالیا و برزیل در انتها هفته دوم

به گزارش فروشگاه کوچک، خبرنگاران: تیم های هلند، بلغارستان، ایتالیا و برزیل در بازی های باقیمانده از هفته دوم لیگ جهانی والیبال، حریفان خود را شکست دادند.

پیروزی هلند، بلغارستان، ایتالیا و برزیل در انتها هفته دوم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، در گروه سوم این رقابت ها تیم ملی والیبال هلند در سالن اومنی اسپورت شهر آپلدورن با نتیجه 3 بر یک از سد میهمان خود، ژاپن گذشت. این پیروزی کمتر از 90 دقیقه وقت هلندی ها را گرفت.

در گروه اول مسابقات 2 بازی برگزار گردید. در مهمترین بازی هفته، تیم ملی برزیل در سالن اطلس شهر لودز، میهمان تیم لهستان، مدافع عنوان قهرمانی لیگ جهانی بود. بیش از 11 هزار تماشاگر به سالن آمده بودند تا شاهد پیروزی تیم ملی لهستان و انتقام شکست بازی قبل باشند. برزیل بازی را با قدرت آغاز کرد و ست های اول و دوم را با نتیجه 28-26 و 25-22 برد. لهستانی ها از ست سوم به بازی برگشتند و این ست و ست چهارم را 23-25 و 20-25 برنده شدند. ست پنجم هم با نتیجه 15-10 به سود برزیل تمام شد.

در دیگر بازی گروه اول، بلغارستان باز هم فرانسه را در خاک این کشور شکست داد و با پیروزی 3 بر صفر هر 3 امتیاز بازی را بدست آورد.

در آخرین بازی گروه دوم (گروه ایران)، تیم ملی ایتالیا در سالن پالا روفینی شهر تورینو با نتیجه 3 بر 2 تیم ملی آلمان را شکست داد. جالب اینکه ژرمن ها در ست های اول دوم برنده شده بودند و آتزوری در ست های سوم، چهارم و پنجم جریان بازی را عوض کرد و برنده شد. ایتالیا ست پنجم را با نتیجه یکطرفه 15-6 تمام کرد. ایوان زایتسف، 27 امتیاز در این بازی برای ایتالیا گرفت.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 336

به "پیروزی هلند، بلغارستان، ایتالیا و برزیل در انتها هفته دوم" امتیاز دهید

1 کاربر به "پیروزی هلند، بلغارستان، ایتالیا و برزیل در انتها هفته دوم" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی هلند، بلغارستان، ایتالیا و برزیل در انتها هفته دوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید