پیش فروش 4 محصول سایپا ویژه دهه فجر ، اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل

به گزارش فروشگاه کوچک، متقاضیان از 13 بهمن می توانند با ورود به سایت فروش سایپا پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور نسبت به ثبت نام در طرح پیش فروش 4 خودرو این شرکت اقدام نمایند.

پیش فروش 4 محصول سایپا ویژه دهه فجر ، اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل

به گزارش خبرنگاران، متقاضیان از ساعت 9 صبح روز پنج شنبه 1401/11/13 در صورتی که مطابق فرآیند دارای حساب وکالتی و موجودی به مقدار مبلغ مندرج در بخشنامه جهت خودرو درخواستی بوده و دارای شرایط ثبت نام مطابق محدودیت های این بخشنامه باشند، می توانند با ورود به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به انتخاب خودرو و ثبت نام تا زمان تکمیل ظرفیت اقدام نمایند.

گفتنی است متقاضیانی امکان ثبت نام را خواهند داشت که تا ساعت 15 روز چهارشنبه 1401/11/12 کلیه فرایندهای اعلام شده در این خصوص را تکمیل نمایند.

بعلاوه امکان پیش ثبت نام در طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیز از ساعت 9 صبح روز یک شنبه مورخ 1401/11/16 به مدت 3 روز جهت متقاضیان محترم این طرح فراهم است و فرایند فروش به وسیله تعریف حساب وکالتی شامل متقاضیان طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیست.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 بهمن 1401 بروزرسانی: 14 بهمن 1401 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 2277

به "پیش فروش 4 محصول سایپا ویژه دهه فجر ، اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش فروش 4 محصول سایپا ویژه دهه فجر ، اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید